۰
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل:

فعالیت های کارکنان موسسه اعتباری ملل، مایه افتخاراست

آیت الله سید حسن جبل عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در بازدید از موسسه اعتباری ملل فعالیت های کارکنان این موسسه را مایه افتخار شبکه بانکی عنوان کرد.
فعالیت های کارکنان موسسه اعتباری ملل، مایه افتخاراست
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در دیداری که در روز سه شنبه مورخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل برگزار شد آیت الله سید حسن جبل عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش های موسسه اعتباری ملل در جهت گسترش اشتغال و حمایت از تولید در استان های کشور تقدیر و تشکر کرد و ضمن بازدید از بخش های مختلف موسسه از جمله  دیتا سنتر و کوربانکینگ اختصاصی موسسه اعتباری ملل نیز بازدید بعمل آورد.
 
آبت الله جبل عاملی تلاش های مجموعه بزرگ ملل را  ستودنی و بابت این دستاوردها، موسسه ملل را مایه افتخار کشور نامیدند.
 
ایشان در ادامه به فرصت های سرمایه گذاری در سطح استان که قطعا موجب شکوفایی ایران خواهد شد اشاره کردند و ابراز امیدواری کردند که موسسه ملل بیش از پیش نقش خود را در این استان پررنگ کنند‌.
در ادامه مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن خوش آمدگویی به ایشان و هیئت همراه با تاکید بر اینکه همه اقدامات و تلاش های همکارانمان در صف و ستاد حاصل دانش فنی داخلی بوده و برای تک تک بخش ها نیرو پروری شده است بیان داشت که یکی از اهداف و برنامه های ما تربیت نیروهای مخلص، اثرگذار و مدیر است که خالصانه هدفی جز خدمت به مردم شریف ایران و اعتلای نام میهن عزیزمان را نداشته و ندارند.
https://akhbarbank.com/vdchkznw.23nkvdftt2.html
تازه ترین اخبار