۰
جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱

هند هم به بازار POS وارد می‌شود

بانک دولتی هند مشغول بررسی جوانب استفاده از پایانه های POS نصب شده در مراکز تجاری است تا هزینه قبوض آبونمان را دریافت کنند.
هند هم به بازار POS وارد می‌شود
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، به گفته آرکارتیکیان مدیر ارشد بانک، تجهیزات ارائه شده به طور اخص برای کسانی است که در پرداخت آنلاین قبوض مشکل دارند.

حتی هنگام ارائه زنجیره ای از خدمات در پایانه های بانک‌ها روی به کار بردن POS در مراکز تجاری بزرگ تمرکز کرده‌اند. مدیر ارشد بانک در این باره می‌گوید: اکنون حدود ۳۰ هزار POS اس بی آی در حال خدمت هستند و ما قصد داریم تعداد پایانه های POS را در سراسر کشور و همین طور مناطق حومه ای و نیمه شهر نشین بیشتر کنیم.

ارائه خدمات تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا دروازه ایست که مشتریان بیشتری را جذب می‌کند. حدود ۴۰ درصد کارت‌های نقدی صادر شده در این کشور SBI هستند.

مدیر ارشد بانک برای تشویق مشتریان به استفاده از پایانه های POS در ادامه می‌افزاید: ما در حوزه پایانه های POS تازه وارد هستیم... اما بانک ما قدرتمند است و این امر کمک می‌کند شبکه بانکی سریع‌تر گسترش یابد.

هرچند این پروژه تازه متولد شده است اما امکان استفاده از آن برای طیف وسیعی از خدمات مانند پرداخت مالیات مسکن و چند نوع مالیات دیگر از هم اکنون وجود دارد.
منبع:www.thehindu.com
https://akhbarbank.com/vdca.wnak49nae5k14.html
تازه ترین اخبار