۰
این سازمان قصد دارد جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و آشنایی بیمه گذاران با اصول و قواعد بیمه همایشی را در اواخر دی ماه برای ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه برگزار كند.
امضای تفاهم نامه بین سازمان توسعه تجارت و بیمه مركزی
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از ایلنا، مدیر كل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از امضای تفاهم نامه بین سازمان توسعه تجارت ایران و بیمه مركزی خبر داد.

سید حسین حسینی محمدی اظهار داشت: به منظور شناسایی نیازهای فعالان بخش صادرات و تجارت خارجی توسط سازمان توسعه تجارت ایران و ارایه پیشنهاد مشخص به بیمه مركزی تفاهم نامه ای بین سازمان توسعه تجارت ایران و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

وی با اشاره به اهم موارد این تفاهم نامه افزود: تبادل اطلاعات و دانش فنی در حوزه های بیمه و تجارت خارجی، تعامل با بیمه مركزی در خصوص اضافه شدن بندهای بیمه ای در موافقت نامه ها و تفاهم نامه های منطقه ای و بین المللی و همكاری در خصوص نحوه اجرای آنها از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه بوده است.

حسینی محمدی خاطر نشان كرد: همچنین فراهم كردم زمینه مناسب برای توسعه همكاری ها بین رایزنان بازرگانی و مستشاران بیمه ای، همكاری متقابل برای برگزاری همایش های تخصصی و كاربردی از دیگر موارد این تفاهم است.

وی ادامه داد: همچنین ماده دوم این تفاهم نامه شامل اجرایی شدن محورهای همكاری و انجام پیگیری های لازم تا وصول نتیجه با حضور نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، بیمه مركزی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و صندوق ضمانت صادرات ایران و سندیكای بیمه گران و پژوهشكده بیمه تشكیل شده است.

مدیر كل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در خاتمه به برگزاری همایش بیمه با تجارت خارجی اشاره كرد و گفت: این سازمان قصد دارد جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و آشنایی بیمه گذاران با اصول و قواعد بیمه همایشی را در اواخر دی ماه برای ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه برگزار كند.
https://akhbarbank.com/vdcf.tdciw6dejgiaw.html
تازه ترین اخبار