۰
در ششمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، به عنوان "چهره ماندگار بانکداری ایران" شناخته شد.
مدیرعامل بانک پاسارگاد،چهره ماندگار بانکداری ایران شد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، بر اساس تأیید هیأت‌علمی ششمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و به پاس ایثار، فداکاری، همت بلند و تلاش سترگ در راه توسعه و پیشرفت کشور، مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به‌عنوان "چهره ماندگار بانکداری ایران" معرفی شد و وزیر صنعت، معدن و تجارت، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به وی اهداء کرد. 

در این مراسم، دکتر غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: بانک‌های کشور می‌توانند در این فرصت ایجاد شده، با حمایت از تولیدکنندگان، در جهت توسعه تولید کشور موثر باشند. 

گفتنی است این جشنواره در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با مشارکت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، حوزه مشاوران جوان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعیبرگزار شد. شعار این جشنواره اقتصاد مقاومتی، معنای واقعی کارآفرینی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بوده و به معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران پرداخته‌است.
https://akhbarbank.com/vdcf.vdeiw6djegiaw.html
تازه ترین اخبار