۰
۳
فروش نخستین اوراق مشارکت در سال 1397، به ‌مبلغ هفت هزار میلیارد ریال مربوط به شهرداری مشهد، برای احداث و تکمیل طرح های فاز 3 خط 2 و فاز 2 خط 3 قطار شهری، با عاملیت بانک آینده، به اتمام رسید.
به گزارش اخبار بانک، اوراق مشارکت به عنوان روشی متداول و اثربخش به منظور تأمین مالی طرح‌های عمرانی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این ارتباط بانک آینده به عنوان رکن عامل فروش، نسبت به فروش اوراق در شعب منتخب سراسر کشور، اقدام کرده است.

این اوراق4 ساله با نرخ سود علی ­الحساب 20 (بیست) درصد، معاف از مالیات و با نام، با مواعد پرداخت سه ماهه، از طریق سامانه سیما در بازار اولیه به متقاضیان عرضه شد.

مجموع عملکرد بانک آینده در کمتر از یک سال در جهت ارائه‌ خدمات تأمین مالی برای راه‌اندازی طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف اقتصادی، از طریق انتشار اوراق بهادار، بیش از 120 هزار میلیارد ریال در قالب انواع صکوک، اوراق مشارکت و گواهی سپرده بوده ­است.

بانک آینده، مصمم است؛ در زمینه ارائه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری، در راستای تأمین منابع مورد نیاز بنگاه‌ها و پروژه‌های بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه در سال "حمایت از کالای ایرانی"، به استانداردهای لازم دست یافته و جایگاه خود برای ایفای نقشی مؤثر در توسعه‌ و رشد اقتصادی مردم و میهن عزیزمان را بیشتر تقویت و تثبیت نماید.
 
https://akhbarbank.com/vdcgu793.ak9z34prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم بانگ اینده .اگر برایتان مقدور است از 100تومن من که افضل 87 داده بقیه اش نقد کن خیلی لازم دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
اون موقعی که طمع کردی برای سود بالاتر در موسسه غیر مجاز پول گذاشتی باید فکر این روزها رو هم میکردی
Iran, Islamic Republic of
چشت کور نمیزاشتی تو موسسه
تازه ترین اخبار