۰
بانک 'تی بی سی' گرجستان با صدور بخشنامه دوم برای ایرانیان ، بخشنامه نخست این بانک را که موجب سو ء برداشت در رسانه های ایران شده است را تشریح کرد.
به گزارش اخبار بانک، تی بی سی بانک در بخشنامه اول اعلام کرد که تنها افرادی که دارای کارت اقامت گرجستان هستند قادر به انجام تراکنش هستند.

حتی افرادی که منتظر کارت اقامت خود هستند یا کارت آنها منقضی شده است نیز در حال حاضر امکان واریز پول به یک حساب موجود در تی بی سی بانک را ندارند و حساب افرادی که در حال حاضر کارت اقامت ندارند در تی بی سی بانک بلوکه است .

این بانک در بخشنامه دوم توضیح داد که درخواست های واریز پول به یک حساب در تی بی سی جهت خرید ملک و یا پرداخت اقساط ملک خریداری شده در گرجستان با در دست داشتن مبایعه نامه و یا قرارداد رسمی و ارائه آن به اپراتور و مدیریت شعبه امکان پذیر شده است و ایرانیان می توانند پولشان را به حساب مذکور قرارداد واریز کنند.

رادیو تفلیس در این گزارش تاکید کرده است که ایرانیان تنها به منبع اصلی خبر مراجعه کنند و به اخبار ضدونقیض و یا شایعات توجه نکنند .این بخشنامه صرفا از سوی بانک تی بی سی اعلام شده و مربوط به بانک مرکزی و دیگر بانک های گرجستان نیست.

رسانه های ایران اخیرا خبرهایی در خصوص بسته شدن حساب ایرانیان در گرجستان منتشر کرده اند.
 
https://akhbarbank.com/vdcgx793.ak9zq4prra.html
تازه ترین اخبار