۰
جلسه سراسری شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال ۹۶ و همچنین ابلاغ اهداف جذب منابع در سال ۹۷ با حضور تمامی روسای شعب و مدیر استانی، در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای جلسه محمود حسن شاهی مدیر شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملکرد شعب در سال جاری به صورت موشکافانه بررسی خواهد شد، افزود: در سال ۹۷ عملکرد شعب در کلیه زمینه ها در پایان هر ماه به صورت کارنامه ماهانه تهیه و نسبت به عملکرد شعب تصمیم گیری خواهد شد.

حسن شاهی آموزش را یکی از اصول اساسی و استراتژیک سازمان‌ها در پیشبرد اهداف خود دانست و گفت: در روزهای آینده برنامه آموزشی سال جدید به شعب ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وصول ۸۲ درصدی مطالبات، عملکرد شعب در این زمینه را در سال گذشته بسیار خوب اعلام و از مسئولین شعب درخواست کرد با پیگیری و تلاش مستمر نسبت به صفر کردن کلیه مطالبات اقدام کنند.

در ادامه مدیر استانی بانک ایران زمین ضمن اشاره به نرخ سود سپرده ها در سال ۹۷ گفت: در سال جاری حرکت به سمت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش قیمت بهای تمام شده پول از اولویت‌های شعب خواهد بود.

در پایان حسن شاهی ضمن ابلاغ اهداف جذب منابع در سال ۹۷، از مسئولین شعب خواست با برگزاری جلسه ای با همکاران شعبه، از همین ابتدای سال با تشریک مساعی،تلاش، پشتکار و بازاریابی مناسب در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده گام بردارند.
 
https://akhbarbank.com/vdceo78p.jh877i9bbj.html
برچسب ها: بانک ایران زمین
تازه ترین اخبار