۰
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مجمع سالیانه بانک مهر اقتصاد استان اصفهان بر جذب منابع و وصول مطالبات در روز های پایانی سال تاکید کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک– در مجمع سالیانه استان، اظهار داشت: بررسی عملکرد کارکنان استان در سال گذشته و شاخص ها نشان دهنده تلاش بی وقفه آنان و استفاده مناسب از ظرفیت های موجود است.

مدیر عامل بانک تلاش جهادی را یکی از مولفه های مهم در دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده دانست و عنوان کرد: جذب منابع و وصول مطالبات از اولویت های بانک در ایام پایانی سال است بنا بر این باید تلاش خود را برای تحقق این مهم معطوف کنیم.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی بهره وری و کسب سود را فلسفه وجودی بنگاه های اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: باید برای تحقق این مهم نیز نهایت تلاش خود را داشته باشیم چرا که در قبال سرمایه گذاری سهامداران، مسئول هستیم؛ و این عزیزان، سرمایه های خود را در اختیار بانک گذاشته اند، لذا عملکرد بانک باید به گونه ای باشد که بتواند رضایت سهامداران را جلب کند.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر، بنگاه های اقتصادی نیازمند مجموعه ای کارآمد از کارکنان هستند، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفّقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین عرصه پولی و مالی مجهز باشند.

ایمانی موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر را مرهون زحمات کارکنان شعب دانست و بر اجرای بانکداری اسلامی، مصرف بهینه منابع، توسعه سهم بازار و جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار مالی کشور از برنامه‌های راهبردی و اصلی بانک مهر اقتصاد است که رسیدن به این هدف با تلاش کارکنان محقق می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcdn50k.yt0jk6a22y.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
تازه ترین اخبار