۰
دوره آموزش تخصصی اعتبارات با حضور معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در استان همدان برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات بانک - در این همایش با ابراز خرسندی و تقدیر  از اقداماتی که در استان همدان صورت گرفته، خواستار تلاش مضاعف همکاران  برای رسیدن به اهداف و برنامه های تعیین شده و تحقق بودجه ابلاغی شد.

نیک اختر با تاکید بر اهمیت دانش شغلی، دقت و هشیاری کارکنان، اظهار داشت: همه همکاران باید با مطالعه قراردادهای تسهیلاتی و آشنائی کامل با خدمات جدید بانکداری، اطلاعات حوزه کاری خود را ارتقاء دهند تا بتوانند در خدمت رسانی به مشتریان، مطلوب عمل کنند.

معاون اعتبارات و بین الملل بانک با اشاره به چالش های شبکه بانکی در حوزه مصارف، گفت: با توجه به اهمیت اشتغال زایی در جامعه، ضرورت دارد بانک ها با برنامه ریزی مناسب در پرداخت تسهیلات هدفمند در جهت ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مشاغل خرد تلاش بیشتری کنند.

در ادامه، محمد شعبانی - رئیس اداره امور شعب استان همدان - با ارائه گزارشی از وضعیت استان، برنامه های بانک  برای حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان استان را تشریح کرد و پرداخت تسهیلات در راستای حمایت از اقشار مختلف مردم و توسعه صنایع تولیدی را از اولویت های استان همدان عنوان کرد.

گفتنی است معاون اعتبارات و بین الملل بانک در سفر به استان همدان از واحدِ تولیدی نمونه کشوری در شهرک صنعتی لالجین بازدید بعمل آورد.
https://akhbarbank.com/vdcauwnm.49nai15kk4.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
تازه ترین اخبار