۰
سفیر ایران در عمان از گشایش حساب بانکی برای سه شرکت فولادمبارکه ، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان توسط دومین بانک بزرگ عمان و فعالیت گسترده برای صادرات سیمان و کلینکر خبر داد.
بانک بزرگ عمان برای ۳ شرکت بورسی حساب باز کرد
به گزارش اخبار بانک، محمدرضا نوری شاهرودی با اشاره به اینکه بانک صحار عمان دومین بانک بزرگ خواستار همکاری های اقتصادی با شده ، اظهار داشت : این بانک برای شرکت های مطرحی همچون فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و ذوب آهن حساب باز کرده است.

وی ادامه داد: براحتی می توان زمینه های فعالیت در عمان مانند ثبت شرکت و حساب بانکی، اخذ ویزا ، صادرات میوه و شیلات و گندم و همچنین واردات و صادرات دارو را گسترش داد. در این میان هیاتی از وزارت بهداشت و درمان عمان برای رتبه بندی بیمارستان های ایران در شرف اعزام به ایران هستند. در زمینه سیمان و کلینکر هم فعالیت گسترده ای در دست اقدام است و در این راستا بنیاد مستضعفان زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در سلاله عمان در اختیار گرفته است.

سفیر ایران در مسقط با اشاره به اینکه عمانی ها با 17 کشور حذف تعرفه تجارت دارند، افزود: در بحث مخازن نفتی وپروژه های ساختمانی ،سرمایه ­گذاری مشترک و پالایشگاه ها ،دارو و سلامت و ماشین آلات می توان با عمانی ها همکاری های مشترک داشت.

نوری شاهرودی با اشاره به اینکه مجموعه کالاهای ایرانی درعمان خوشنام است و 60 درصد تجارت عمان در دست شیعیان است؛ گفت: تشکیل کمیته مقدماتی نشست مشترک دوطرف و همچنین عضویت در کمیسیون مشترک که وزارت صنعت ایران نیز عضو آن است ضروری است.
 
https://akhbarbank.com/vdcjaaei.uqeaxzsffu.html
تازه ترین اخبار