۰
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷

تقدیر بانک کشاورزی از خبرنگاران

اخبار بانک: بانک کشاورزی که همواره در ردیف مسوولیت‌های اجتماعی خود، توجه به حوزه‌های کشاورزی و محیط زیست را یک اولویت به حساب می‌آورد در روز خبرنگار و به‌منظور تشکر از خبرنگاران حوزه بانک و کشاورزی نیز این روال را مد نظر قرار داد.
به گزارش «اخبار بانک»، این بانک که در ماه‌های اخیر، تعامل مناسبی را با رسانه‌ها برقرار کرده و در کنار آن فعالیت گسترده‌ای را در مسیر احیای برند و تبلیغ خدمات و محصولات خود به‌کار گرفته با اهدای هدایایی که دارای رنگ و بویی از جنس کشاورزی و منابع طبیعی و زیست‌محیطی است، از خبرنگاران تجلیل کرد.

لازم به ذکر است که روز خبرنگار امسال «دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی» نیز در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد شهدای رسانه، این روز را به کلیه تلاشگران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده بود: «برای خبرنگاران، هر اتفاقی خبر است و هر خبر فرصتی ثمین برای بیدار نمودن مردم. خبرنگاران، یاری‌رسان مسوولانی هستند که تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اولویت و هدفشان است و از این رو است که نقش چشمان تیزبین اهالی رسانه، می‌تواند در چارچوب هویت ایرانی ـ اسلامی و نیل به مقاصد توسعه و پیشرفت، عنصری بسیار موثر باشد.»
https://akhbarbank.com/vdcezx8x.jh8pwi9bbj.html
تازه ترین اخبار