۰
۱
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱

رئیس جدید هیات مدیره شاپرک معرفی شد

اخبار بانک: همزمان با چهارمین گردهمایی کارکنان شاپرک به مناسبت آغاز فعالیت «شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک»، مراسم معارفه جناب دکتر علی کرمانشاه نیز برگزار شد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی شاپرک، در این مراسم مهندس قادری، مدیرعامل شرکت شاپرک، ضمن تشریح سوابق علمی و اجرایی دکتر علی کرمانشاه و معرفی ایشان به عنوان رئیس هیئت مدیره، به اهم فعالیت های شرکت شاپرک طی سال گذشته اشاره و سیاست های کلان سال آتی را تبیین نمود.

دکتر کرمانشاه طی سالهای ۶۵ تا ۶۷ به عنوان ششمین مدیرعامل شرکت داده پردازی مشغول بود سپس راهی انگلستان جهت تحصیل شد. و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت تکنولوژی درسال ۱۹۹۴و دکترای استراتژی سیستمهای اطلاعاتی را از دانشگاه UMIST انگلستان در سال ۱۹۹۷ اخذ کرد.

کرمانشاه متولد قصرشیرین و استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف است. در کارنامه کاری وی مسئولیت هایی همچون ریاست سازمان مدیریت صنعتی، معاون بین المللی وزارت ICT ، معاون پژوهش و فناوری وزارت صنایع ، مدیر عامل شرکت داده پردازی ایران ، عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک به چشم می خورد.

وی در اواخر خرداد امسال طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت قائم مقام معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است.

ترکیب جدید هیات مدیره

ترکیب اعضای هیات مدیره شاپرک اکنون به شرح زیر است:
علی کرمانشاه،به نمایندگی از شرکت ملی انفورماتیک .وی هم اکنون جانشین معاون پژوهشی وزارت صنعت و تجارت است.
روح الله خدارحمی، به نمایندگی از بانک صادرات،وی هم اکنون عضو هیات مدیره بانک صادرات است.
فردی که معرفی خواهد شد به نمایندگی از شرکت کاشف. این شرکت به تازگی به جمع اعضا پیوسته است
سعید حسینی ،به نمایندگی از شرکت ملی،وی هم اکنون مدیر اداری مالی شرکت ملی انفورماتیک است.
احمد جعفری قزل حصار به نمایندگی از بانک پارسیان. وی هم اکنون معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان را بر عهده دارد.
https://akhbarbank.com/vdcam6ne.49nii15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
آمر به معروف
Kuwait
به جای تعویض مدیر بروید سیستم های جدید برای بانک هایتان خریداری کنید تا پول مردم مثل شاپرک از این طرف به آن طرف پرواز نکند............................
تازه ترین اخبار