۰
۷
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
اختصاصی/

پرداخت سود مناسب به مشتریان در صندوق یکم بانک کشاورزی

اخبار بانک: صندوق یکم بانک کشاورزی در جهت تامین منابع برای سرمایه گذاری در بخش های مولد بویژه کشاورزی،اقدام به جذب منابع می کند.
پرداخت سود مناسب به مشتریان در صندوق یکم بانک کشاورزی
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، بانک کشاورزی که پیش از این به مشتریان خود اعلام کرده بود می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق یکم با نرخ سود روزشمار ۲۲ درصدی کنند، مشتریان را تشویق به سرمایه گذاری در این صندوق می کند. (عکس)


گفتنی است، اکثر بانک ها صندوق های سرمایه گذاری در بورس دارند. هدف دولت از تعدیل نرخ سود بانکی برای رونق دادن و سوق نقدینگی به سمت تولید بوده است که اتفاقا این اقدام بانکها کاملا در جهت رونق دادن تولیده و از سوی دیگر شبهه ربوی بودن سود سپرده ها که برای خیلی ها هنوز رفع نشده است را مرتفع می کند چون سود این صندوق ها قطعی نیست و بصورت علی الحساب واقعی پرداخت می شود.

به نظر نمی رسد این اقدام بانک کشاورزی خلاف دستورات بانک مرکزی باشد چون طبق قانون بانک ها مجاز به شرکت داری تا سقف ۴۰ درصد سرمایه خود هستند.

گفتنی است این عکس روز گذشته گرفته شده است.
https://akhbarbank.com/vdcgww9w.ak9tt4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
مجید
مرد حسابی حربه کدام است؟
صندوق سرمایه گذاری را همه ی بانکها دارند و نرخ سودشان هم با تایید بانک مرکزی و سازمان بورس است! نمی دانی برو بپرس!
جوان آرزومند
ای کاش من یک کشاورز بودم..............
سیدرضا
چرا بانک مرکزی به اینها ک بحسابا بانک دولتی هستن کاری نداره؟فقط زورش به موسسات بیچاره میرسه؟که فقط میتونن یه مشت کارمند بدبخت که با کمترین حقوق دارن کار میکنن رو از کار بیکار کنن.پناه برخدا. اخباربانک پیام منو بذار تو رو خدا
من از یکی از شعب پرسیدم , این طرح مربوط به قبل از مصوبه بانک مرکزی بوده و بنر آنرا احتمالا فراموش کرده اند جمع آوری کنند , الان بانک کشاورزی بهیچ عنوان روزشمار ۲۲ درصد نداره و علت جمع نکردن بنر سال قبل هم دو چیز میتونه باشه , یا عدم وقت و حوصله یا به جهت جلب توجه مشتری.
الان طرح خوشه گندم دارند که به شرط مسدود شدن ۳ ماهه سپرده به آن پس از سه ماهه , با نرخ ۱۸ درصد می دهند , این طرح ۲۲% مربوط به سال ۹۲ و ۹۳ است.
جرجاني
راست ميگي///////////
علی
بله
نمیدونه آدم چیکار بکنه،هرکی ی چیزی میگه
تازه ترین اخبار