۰
۱
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۲
اختصاصی/ براي افزایش خدمات صورت گرفت؛

بانک مرکزی به بانك‌ها براي خودپردازهايشان تذكر داد

اخبار بانك: ناظران بانک مرکزی طی روزهای گذشته در مشهد به بانک ها در مورد خدمات خودپردازها تذکر دادند.
بانک مرکزی به بانك‌ها براي خودپردازهايشان تذكر داد
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، شاید برای شما نیز تاکنون پیش آمده باشد که در هنگام درخواست وجه از خودپرداز آنگونه که باید و شاید از خدمات ارائه شده در پول های پرداختی رضایت کافی نداشته باشید.

به عبارت دیگر مثلا اگر ۶۰ هزار تومان وجه از خودپرداز درخواست کرده اید یک برگ تراول ۵۰ هزار تومانی و یک برگ ۱۰ هزار تومانی به شما پرداخت کرده است که احتمال می رود تراول پرداخت شده چندان گره‌ای از کار شما باز نکند.

این مشکل به این علت است که مسوولان خودپرداز در بانک ها براي راحتی کار خود ترجیح می دهد پول های درشت در خودپردازها قرار دهند تا دیرتر پول موجود در خودپرداز خرج شود.

در این حالت با توجه به فرسودگی زیاد اسکناس های ۲ هزار تومانی و ریز بودن آن و زحمت بسیار برای جدا کردن پول های تمیز، مسوولان خودپرداز زحمت فرسوده کشی اسکنانس های دو هزار تومانی را به خود نداده و کاست مربوط به این نوع اسکناس را معمولا خالی می گذارند.

اما جالب است بدانید طی چند روز گذشته ناظران بانک مرکزی در مشهد در این باره به مسولان بانک ها و موسسات اعتباری تذکر داده اند که در آستانه عید نوروز تنوع اسکناس ها را بیشتر کنند.

ناظران بانک مرکزی از بانک ها خواسته اند نسبت به تامین وجه دو هزار تومانی برای خودپردازها نیز اقدام کنند و رضایت مشتریان در موجهه با خودپردازها افزایش یابد.

به همین جهت طی روزهای گذشته برخی از بانک ها این درخواست ناظران بانک مرکزی را اجابت و اسکناس های دو هزار تمانی نیز در دستگاه های خودپرداز بارگذاری می کنند.
https://akhbarbank.com/vdcb8gbf.rhb50piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
ناظر خودپرداز
Iran, Islamic Republic of
با سلام به ناظران بانک مرکزی؛
شما که انتظارات مردم رو میدونید، نسبت به تامین اسکناسهای مناسب برای خودپردازها و توزیع آن در بانکها و مؤسسات هم اقدام فرمایید.
تازه ترین اخبار