۰
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵

قرعه کشی حسابهای کودک بانک کشاورزی

اخبار بانك: مراسم قرعه کشی جشنواره حساب های کودک و نوجوان بانک کشاورزی صبح روز دوشنبه هجدهم اسفندماه سال جاری در سالن جلسات ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.
 به گزارش «اخبار بانك»، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران امور و رؤسای ادارت مرکزی این بانک برگزار شد، از میان مجموع ۴۸۰۸۷۷ نفر صاحبان حساب های قرض الحسنه پس انداز کودک و نوجوان و کوتاه مدت کودک و نوجوان (تاک) که دارای حداقل موجودی ۱۰۰۰۰۰ ریال در پایان دوره سپرده پذیری بودند، ۳۵۵۰۰ نفر به قید قرعه برنده جوایز ارزنده این جشنواره شدند. 

بر اساس این گزارش، جوایز جشنواره حساب های کودک و نوجوان بانک کشاورزی شامل کمک هزینه خرید تبلت، گوشی تلفن همراه، دوچرخه، دوربین دیجیتال و کارت هدیه نقدی جمعا به ارزش ریالی ۹۶۰۰ میلیون ریال بود. 

شایان ذکر است بانک کشاورزی نخستین بانک در نظام بانکی کشور است که با راه اندازی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان در آذرماه ۷۹ ، ایجاد شعب مخصوص کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه کودک و نوجوان،‌باشگاه مجازی کودک و نوجوان و انواع حساب های سپرده سرمایه گذاری کودک و نوجوان تا کنون هزاران نفر از فرزندان این مرز و بوم را با مفاهیم پایه اقتصادی و بانکی آشنا کرده و گامی مؤثر برای افزایش فرهنگ مالی خانواده ها و جامعه آینده ایران برداشته است. 

دوره سپرده پذیری جشنواره حساب های کودک و نوجوان بانک کشاورزی از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز و تا پایان دی ماه ادامه داشت .
https://akhbarbank.com/vdcdnz0s.yt0xz6a22y.html
تازه ترین اخبار