۰
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

خدمات الکترونیکی بانک صادرات در خدمت مردم

اخبار بانك: ​تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در بهمن ماه سال جاری از مرز ٦٨٥ میلیون تراکنش گذشت.
به گزارش «اخبار بانك»، مشتریان این بانک در بهمن ماه سال جاری به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ٦٨٥ میلیون و ٢٣٩ هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد ٢١ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .

براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي دروقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.

با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنيت بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم زياد بوده به طوري که تا پايان بهمن ماه امسال بیش از ٥٤ ميليون حساب الکترونيکي توسط هموطنان درشعب اين بانک افتتاح شده است.

گفتنی است این بانک با ٤٠٥ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٤ درصدی، صدور بیش از ٤٤ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٧٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
https://akhbarbank.com/vdcjohet.uqevhzsffu.html
تازه ترین اخبار