۰
اخبار بانك: رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در نشست مدیران و روسای شعب استان ایلام در خصوص طرح جهادی فجر عظیم، گفت: یکی از اهداف راهبردی بانک مدیریت نقدینگی بوده است که با اجرای طرح فجر عظیم این مهم مدیریت شد.
به گزارش «اخبار بانك»، منصور شیخ الاسلامی رئیس اداره کل روابط عمومی بانك مهر اقتصاد در این نشست با اشاره به دستاوردهای های بانک مهر اقتصاد، افزود: کسب رتبه دوم در بین بانک های خصوصی و ارتقاء جایگاه بانک در فهرست صد شرکت برتر کشور بی شک حاصل تلاش و زحمات همکاران و اجرای طرح های جهادی بوده است.

وی موفقیت در جذب منابع، مصرف منابع و مدیریت مطالبات را از اهداف راهبردی بانک مهر اقتصاد دانست و تصریح کرد: یقیناً با همکاری و تلاش بیش از پیش همکاران به دستاوردهای بزرگ تری در عرصه پولی و مالی کشور نائل خواهیم شد.

شیخ الاسلامی ضمن اشاره به خدمات بانک مهر اقتصاد در قالب قوانین و مقررات بانکداری اسلامی، گفت: بانک مهر اقتصاد در سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته بود ولی با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری این مبلغ به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی ۹۰ هزار فقره تسهیلات در کشور پرداخت شده است.

شیخ الاسلامی در پایان به موفقیت های بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش های جهادی همکاران عزیزمان در سراسر کشور بانک مهر اقتصاد موفق شد در دوازدهیمن همایش جایزه ملی بهره وری، تندیس بلورین تعالی سازمانی را کسب کند. 

در ادامه، حاجی زاده مدیر کل شعب استان ایلام با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در استان مرزی ایلام گفت: بانک مهر اقتصاد استان ایلام در زمینه پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی یکی از بانک های پیشرو محسوب می شود و در سال جاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب عقود اسلامی و مشارکتی به ۵ هزار نفر از مردم شریف استان پرداخت کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcd5n0s.yt0fo6a22y.html
تازه ترین اخبار