۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵

اولین بیمه‌نامه ترانزیت بیمه دی صادر شد

اخبار بانک: اولین بیمه‌نامه ترانزیت خارجی بیمه دی با عقد قرارداد بیمه "تعهد پرداخت حقوق ورودی عبور کالاهای خارجی" بین بیمه دی و گمرک جمهوری اسلامی ایران در گمرک شهید رجایی بندرعباس صادر شد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا حجتی ـ معاون فروش و توسعه بازار بیمه دی ـ در این زمینه گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان و در جهت تسهیل امور حمل و نقل کالا در قالب قرارداد گمرکی، با صدور بیمه نامه، امکان اجازه ترانزیت کالاهای خارجی از ایران به سایر کشورها از سوی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی میسر شد.

وی افزود: در این قرارداد صادر کنندگان کالاو شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی می‌توانند بدون استفاده از ضمانت بانکی و با استفاده از بیمه نامه گمرکی بیمه دی نسبت به ترانزیت کالا از ایران به سایر کشورها اقدام کند.

معاون فروش و توسعه بازار بیمه دی تصریح کرد: این قرارداد بین انجمن‌های صنفی شرکتهای حمل و نقل بین‌المللی به عنوان بیمه‌گذار و شرکت بیمه دی به عنوان بیمه‌گر و گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان ذی‌نفع منعقد شده و شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی می‌توانند با مراجعه به انجمن‌های صنفی شامل زمینی، دریایی و ریلی یا تشکل اقتصادی خود نسبت به ورود به طرح ترانزیت خارجی و استفاده از تسهیلات مربوطه اقدام کنند.

شرکت بیمه دی در راستای تکریم مشتریان نسبت به ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه به شرکت‌های حمل و نقل و انجمن های صنفی در سایر رشته‌های بیمه‌ای اقدام کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcciiqi.2bqo48laa2.html
تازه ترین اخبار