۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸

پست بانک استخدام می کند

اخبار بانک: پست بانک ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در سراسر کشور،با برگزاری آزمون استخدام می کند.
به گزارش «اخبار بانک»، پست بانک ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در سراسر کشور، اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی کرده ‌است.

بنابر اعلام اداره‌کل امور کارکنان پست بانک ؛ در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار می‌ شود داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند شرکت کنند.

بنابراین گزارش: رده‌های شغلی موردنیاز کارشناس حقوقی، کاربر رایانه و متصدی امور بانکی ریالی و ارزی می‌باشد و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل؛ زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون‌ حقوق، تجارت حقوقی، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و متون فقه، رده شغلی متصدی امور بانکی ارزی شامل زبان انگلیسی(بازرگانی) و رده شغلی کاربر رایانه شامل کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه است.

گفتنی است: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد استان‌ها به وب سایت این بانک به نشانی؛www.postbank.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است: آزمون مذکور، نوزدهم دی‌ماه سال جاری برگزار می شود.
https://akhbarbank.com/vdcfv0d0.w6d1eagiiw.html
تازه ترین اخبار