۰
هفدهمین همایش پیاده روی خانوادگی استان قم با همکاری موسسه اعتباری کوثر برگزار گردید.
به گزارش پايگاه خبري «اخبار بانك»، در این مراسم که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و همچنین هفته دولت ، روز جمعه مورخه۰۷/۰۶/۹۳ در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار گردید، با استقبال بی نظیر مردم و هم استانی های قم و مسئولین رو به رو گردید.

در این مراسم استاندار قم و معاونین ایشان ، معاون وزیر ورزش وجوانان و چند تن از مسئولین و مدیران کل ادارات قم حضور داشتند. حجت الاسلام صالحی منش استاندار و حجت الاسلام بنائی معاون سیاسی امنیتی استاندار و شعبانی معاون وزیر ورزش و جوانان طی سخنانی از تلاش ها و زحمات موسسه اعتباری کوثر در باشکوه تر برگزار شدن مراسم و از هدایای ارزنده و همچنین ابتکار موسسه در اهدا جوایز به مشتریان خود همراه با برگزاری مراسم پیاده روی تقدیر و تشکر نموده و آن را الگویی صحیح و کاملاً حرفه ای برای سایر بانک ها و موسسات و ارگان ها دانستند و از نقش موسسه اعتباری کوثر در ایجاد شور و نشاط در سطح استان قم ابراز رضایت نموده و گفتند: موسسه اعتباری کوثر نمونه عملی پیوند اقتصاد و فرهنگ همراه با مدیریت جهادی و عزم ملی بوده و پویا و نو گرا در خدمت عموم مردم قم می باشد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: بانک ها بنگاه داری نکنند، موسسه اعتباری کوثر همین طور می باشد و در خدمت مردم است. 

وي در ادامه با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است از کوشش موسسه اعتباری کوثر در ترویج فرهنگ ورزش همگانی و توجه به سلامت جامعه و مشتریان کوثر تجلیل نمودند.

مدیر امور شعب استان قم نیز در این همایش با ابلاغ سلام و درود مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر به مردم شریف قم توجه ویژه ایشان را به مهد انقلاب را یادآور شده و از حمایت های ایشان و مسئولین استان بالاخص استاندار محترم قم تشکر کردند. بدیهی است در این مراسم که همراه با پخش زنده از شبکه استانی نور و شبکه سراسری شما بود، بعد از اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط آور و مدیحه سرایی مداحان دو دستگاه خودرو ویژه مشتریان که از تاریخ ۲۱/۰۴/۹۳ نزد شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم نسبت به افتتاح حساب پس انداز اقدام نمودند توسط معاون محترم وزیر ورزش و استاندار محترم قم قرعه کشی شده و دو دستگاه خودرو پراید دیگر نیز که ویژه عموم شرکت کنندگان در همایش بود توسط استاندار و معاونین وی قرعه کشی و توسط آنان تحویل برندگان خودروها گردید.
https://akhbarbank.com/vdcjhte8.uqemyzsffu.html
تازه ترین اخبار