۰
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
مدیر عامل بانک سینا در گفت وگو با اخبار بانک:

افراد و شرکت ها بدون واسطه درخواست تسهیلات بدهند

مدیر عامل بانک سینا گفت:بهترین شیوه برای اشخاص یا شرکت ها جهت دریافت تسهیلات بانکی،مراجعه مستقیم به شعب و بانک است و بدون واسطه درخواست مشتری زودتر به نتیجه می رسد.
افراد و شرکت ها بدون واسطه درخواست تسهیلات بدهند
کوروش پرویزیان در گفت و گو با خبرنگار «اخبار بانک» درباره درخواست های بی شمار از شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات به صورت های گوناگون و نقش بانک ها در این باره توضیح داد:درخواست های گوناگونی از مسیرهای مختلف برای پرداخت تسهیلات به شبکه بانکی ارسال می گردد.این مسیرها متنوع هستند.

وی ادامه داد:متاسفانه مواردی بوده است که دریافت تسهیلات بانکی با واسطه صورت گرفته و اطلاعات ارایه شده از سوی فرد یا شرکت معرفی شده با اطلاعات موجود در بانک مغایرت داشته است.

مدیر عامل بانک سینا افزود:ارایه اطلاعات متناقض از سوی فرد یا شرکت های معرفی شده با واسطه به بانک ها،نه تنها کار این گروه را سریع تر نمی کند،بلکه مشکلات و اشکالات جدی را موجب می شود.

پرویزیان اظهار داشت:بانک ها به لحاظ اقتصادی باید به نامه های وارده پاسخ دهند و تلاش هم می کنیم که بهترین پاسخ را به نامه های درخواست بدهیم.ولی بهترین شیوه برای مردم و شرکت ها،اخذ وام با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به بانک هاست.
https://akhbarbank.com/vdce7e8w.jh8nei9bbj.html
تازه ترین اخبار