۰
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۱

قيمت ارز و سكه،دوشنبه 23 دي

امروز قیمت طلا و ارز در بازار داخلی نسبت به روز گذشته کاهش یافت و دلار با ارزش ۲۹۵۸ تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش ۸۶۹ هزار تومان فروخته می شود.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از تسنیم، امروز (دوشنبه ۲۳ دی ماه) نرخ انواع طلا و ارز در بازار داخلی نسبت به روز گذشته تغییر کرد که بر همین اساس دلار با ۱۹ تومان کاهش قیمت به ارزش ۲۹۵۸ تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با ۱۳ هزار تومان کاهش قیمت به ارزش ۸۶۹ هزار تومان فروخته می‌شود. 

همچنین در تاریخ مورد بررسی هر اونس طلای جهانی به‌ارزش ۱۲۴۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار داخلی ۸۹ هزار تومان قیمت گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد. 

صرافی‌های خیابان فردوسی هم اکنون دلار را با قیمت ۲۹۵۸ تومان،‌ یورو را با قیمت ۴۰۵۰ تومان، پوند انگلیس را با قیمت ۴۸۸۵ تومان، درهم امارات متحده عربی را با قیمت ۸۱۰ تومان و یوان چین را با قیمت ۴۹۲ تومان به متقاضیان می‌فروشند. 

طلافروش‌های بازار سبزه‌میدان امروز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید و قدیم را با قیمت ۸۶۹ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی را با قیمت ۴۴۲ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را با قیمت ۲۸۲ هزار تومان و سکه یک‌گرمی را با قیمت ۱۷۷ هزار تومان می‌فروشند.
https://akhbarbank.com/vdce7n8w.jh87vi9bbj.html
تازه ترین اخبار