۰
ک کارشناس ارشد مالی تاکید کرد، با کاهش شدید ارزش دلار طی سال های آینده باید منتظر افزایش قیمت جهانی طلا به بیش از 10 هزار دلار در هر اونس باشیم.
سقوط دلار قیمت طلا را به 10 هزار دلار افزایش می دهد
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک،اکونومیک کولپس نیوز گزارش داد: "باد کانراد" کارشناس ارشد اقتصادی موسسه کیسی ریسرچ تصریح کرد، ارزش دلار آمریکا طی سال های اخیر به صورت غیر منطقی افزایش یافته است و با جایگزین شدن ارزهای معتبر بین المللی دیگر به جای دلار طی سال های آینده ارزش آن به شدت کاهش خواهد یافت و باید منتظر رشد چشمگیر قیمت طلا در بازارهای جهانی باشیم.

بر اساس این گزارش وی افزود، طی سال های آینده ارزهای جدیدی جایگزین دلار آمریکا خواهد شد و این یک کابوس بزرگ برای اقتصاد آمریکا خواهد بود. در صورت کاهش شدید ارزش دلار قیمت جهانی هر اونس طلا به بیش از ۱۰۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

از زمان وقوع بحران مالی و اقتصادی در سال ۲۰۰۸ میلادی بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دولت آمریکا به صورت مصنوعی و ساختگی ارزش دلار را در سطح کنونی نگه داشته است و ارزش واقعی دلار بسیار کمتر از ارقام کنونی است.

به گزارش طلا قیمت جهانی طلا برای نخستین بار در ۱۳ گذشته از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵ درصد کاهش داشته که علت اصلی آن نگرانی از متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو و افزایش ارزش دلار بوده است.
https://akhbarbank.com/vdcdjk0f.yt0nf6a22y.html
تازه ترین اخبار