۰
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۹

واریز سود نقدی سهام بانک پاسارگاد

سهامداران بانک پاسارگاد می توانند جهت دریافت سود نقدی سال مالی ۹۱ به میزان ۲۵۰ ریال برای هر سهم به شعب این بانک مراجعه نمایند.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، به دنبال برگزاری مجمع عموم سالیانه بانک پاسارگاد در تاریخ ۹۲.۴.۱۷ و در نتیجه تصویب عملکرد مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۱ و تعیین سود نقدی ۲۵۰ریال برای هر سهم این شرکت، اعلام شد سود سهام افراد حقیقی و حقوقی به حساب آنها واریز می شود . 

بر اساس اعلامیه بانک پاسارگاد، سود سهام اشخاص حقیقی که در تاریخ ۹۲.۴.۱۷ سهامدار این بانک بوده و دارای حساب نزد بانک پاسارگاد می باشند، به حساب آنها واریز خواهد شد. 

همچنین آن دسته از سهامداران حقیقی نیز که فاقد حساب بانکی نزد بانک پاسارگاد هستند، با توجه به تعداد سهام، در روزهای تعیین شده به شرح جدول زیر با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر(شناسنامه و کارت ملی) به یکی از شعبه های بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و با افتتاح حساب، نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند. 

گفتنی است سهامداران حقیقی که در تاریخ های مذکور موفق به مراجعه و دریافت سود سهام خود نشوند، می توانند از تاریخ ۹۲.۵.۲۷ جهت دریافت سود سهام به شعبه های بانک پاسارگاد مراجعه نمایند. 

بر اساس این گزارش، اشخاص حقوقی نیز می توانند از تاریخ ۹۲.۷.۱ با معرفی کتبی نماینده و اعلام شماره حساب نزد بانک پاسارگاد به یکی از شعبه های این بانک در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود سهام اقدام نمایند. 

https://akhbarbank.com/vdcfcedy.w6dttagiiw.html
تازه ترین اخبار