۰
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۶

تداوم روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه آتی

امروز قرارداد آتی سکه طلا تحویل تیر ماه در حالی پایان یافت که تمام سررسیدها روند نزولی داشتند، فرآیند تحویل سکه‌های معامله شده در بورس کالا نیز از 27 تیر ماه آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از فارس، امروز روند کاهشی قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی از ۱۲۹۰دلار به ۱۲۸۵ دلار کاهش یافت ، سکه تمام طرح جدید (یک میلیون و ۸۵ هزار تومان) و هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی موجب شد، تا سکه آتی روند نزولی طی کند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته برخی اخبار سیاسی و خارجی موجب شد، تا سکه آتی کمی تقویت شود، اما این روند ادامه‌دار نبود.

به گزارش فارس، معاملات سکه قرارداد آتی با سررسید تیر ماه امروز در حالی پایان یافت که تمام قراردادها با کاهش قیمت به اتمام رسید؛ این قرارداد در پایین‌ترین قیمت یک میلیون و ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان دادوستد شد.

امروز در بورس کالا تا پایان ساعت معاملات ۸۷ قرارداد برای این سررسید به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، قرارداد آتی سکه طلا تحویل مرداد ماه نیز با کاهش ۰.۵۳ درصدی یک میلیون و ۱۰۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و در مجموع نیز ۲۹۵ قرارداد برای این سررسید منعقد شد.

همچنین قرارداد آتی سکه طلا تحویل شهریور ماه با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد، اما این سررسید حجم قرارداد بالایی را تجربه کرد، به طوری که ۳۲۰۷ قرارداد برای آن به ثبت رسید.

قرارداد آتی سکه طلا تحویل مهر ماه در دقایق ابتدایی معاملات ۰.۰۸ درصد مثبت باز شد، به یک میلیون و ۱۵۲ هزار تومان معامله می‌شد، اما با کاهش قیمت سکه در بازار نقدی در پایین‌ترین قیمت یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان و در آخرین قیمت با ۰.۴ درصد کاهش یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان دادوستد شد.

بر اساس گزارش، قرارداد آتی سکه طلا تحویل آبان ماه به عنوان آخرین سررسید معاملاتی که ابتدای هفته جاری بازگشایی شد، در دقایق ابتدایی یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شد، اما در آخرین معامله یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

در مجموع یکهزار و ۵۷۱ قرارداد برای این سررسید منعقد شد.
https://akhbarbank.com/vdcgxt9q.ak9nn4prra.html
تازه ترین اخبار