پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

29 شهريور 1403 ساعت 13:15

سرپرست بانک کشاورزی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.


 “بسم رب الشهداء و الصدیقین”
 همکاران و مشتریان گرامی
 باسلام و احترام؛
فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد فرخنده ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) و همزمانی آن با آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می نمایم.

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. فرهنگ غنی و پربار دفاع مقدس و آموزه های ارزشمند آن ایام، سراسر استقامت، تلاش، اتحاد و همبستگی است.

در هشت سال جنگ تحمیلی و قرار گرفتن ملت ایران در وضعیت ناگزیر دفاعی، با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ثمره ای بالنده از فرهنگ ایثار و خصایل پسندیده ی ذاتی و ظرفیت های فراوانی از هوشمندی، مبارزه، تاب آوری، غیرت و شرافت را به فعلیت رسانده و نشان دادند که در برابر دشمنان این آب و خاک، از هیچ کوششی، حتی بذل جان و مال خود، فروگذار نخواهند بود.

اکنون نیز بر ذمه یکایک ماست تا به سهم خود، با استعانت از آموزه های پربهای دوران دفاع مقدس، با روحیه ای رزمنده و تلاشگر، هم پیمان و هم قدم، تداوم راه مقدس شهدا را در جبهه ی نبرد اقتصادی رقم بزنیم و برای پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی، در مسیر شکوفایی، خودکفایی و رونق و آبادانی این مرز و بوم گام برداریم. 

اینجانب نیز فرارسیدن این ایام را به خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه همکاران گرانقدرمان در سراسر کشور تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همگان را از درگاه خداوندمنان خواستارم.
                                                                                                                                                                                                                                                      وهب متقی نیا


کد مطلب: 96011

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/96011/پیام-سرپرست-بانک-کشاورزی-مناسبت-فرارسیدن-هفته-دفاع-مقدس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com