۱
افزایش سرمایه شرکت های رایانه و اطلاعات به دلیل طرح های توسعه ای مبتنی بر فناوری، نسبت به سایر صنایع برای سهامداران بازار سرمایه جذابیت بیشتری داشته و سرمایه مطلوبی را نیز جذب می کنند.
جزئیات افزایش سرمایه 10 شرکت تراکنشی و پرداخت الکترونیک
همواره چرایی و زمان افزایش سرمایه سوالی بوده که طی مجامع شرکت های بورسی  از سوی  سهامداران حقیقی مطرح می شود و برای این گروه، جذابیت ویژه ای دارد.

برهمین اساس و  با توجه بر این که نیمه اول سال در حال اتمام بوده و بیشتر شرکت ها نیز گزارش های مالی سال 1402 را ارائه و تصویب کرده اند، بنابراین زمان مناسب برگزاری مجامع برای تصویب افزایش سرمایه فرا رسیده و شرکت ها ، سهامداران خود را برای تصویب این موضوع فرا می خوانند.

یکی از صنایعی که هرچند در تابلوی معاملات، عمری کوتاه دارد ولی به دلیل طرح های توسعه ای مبتنی بر دانش و نوآوری مورد استقبال سهامداران قرار گرفته رایانه و اطلاعات است.

این شرکت ها که  سهامی عدالتی نیز نبوده و افزایش سرمایه آن ها علاوه بر شفاف سازی صورت های مالی،  سهامداران بسیاری را جذب کرده و از آنجایی که میانگین درآمدی تمامی این شرکت ها نسبت به سال گذشته نیز رشد(کمترین رشد درآمدی معادل 13 درصد ) را شاهد بوده می توان انتظار داشت که افزایش سرمایه این صنعت برای بورسی ها، فرصتی مطلوب از منظر مشارکت و سودآوری به شمار می رود.

بر همین اساس شرکت های صنعت رایانه و اطلاعاتی که تا پایان مرداد ماه سال جاری افزایش خود را تصویب و یا به ثبت رسانده اند را می توان به شرح ذیل دانست.

پی‌_پاد - مرحله اول - 133 درصد - مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، انباشته
پی_پاد - مرحله دوم - 133 درصد - مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، انباشته
آپ - مرحله پنجم - 132 درصد - مطالبات و آورده نقدی، انباشته
تاپکیش - مرحله ششم - 187 درصد - انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها
مادیرا(مادیران) - مرحله سوم - 24 درصد - مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی
رافزا - مرحله ششم - 185 درصد - مطالبات و آورده نقدی
آپ - مرحله چهارم - 60 درصد - انباشته
رکیش - مرحله سوم - 18 درصد - آورده نقدی سهامداران
آپ - مرحله ششم - 60 درصد – انباشته
فن_آوا - مرحله اول - 300 درصد - مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی
 
https://akhbarbank.com/vdcayano.49nmm15kk4.html
تازه ترین اخبار