۰
مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی از پرداخت ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت از سوی این صندوق اطی سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۳خبر داد.
به گزارش اخباربانک، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در نشست خبری در رابطه با عملکرد این صندوق گفت: در صندوق تامین خسارت های بدنی استقرار ۲۷ سرویس و سامانه از جمله سرویس استعلام مددجویان، اعتبارسنجی، چاپار، اصالت سنجی سوء پیشینه، اصالت انحصار وراثت، اصالت اسناد رسمی، اصالت سنجی اوراق بیمارستانی و … را پیگیری کردیم و سرویس ظرفیت وسایل نقلیه، سرویس اعتبار گواهینامه هم در حال پیاده سازی است.

او در ادامه گفت: مجموعا از سال ۹۵ تا ۱۴۰۲ حدود ۲۱۳.۱۴۳ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است و تنها مبلغ ۲۲.۹۷۴ میلیارد ریال پرداخت خسارت برای ۱۰۸۲۱ وضعیت متواری داشتیم. از سال ۹۵ تاکنون صندوق ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که از میزان بیش از ۱۲ همت غیر قابل بازیافت است. همکاران من تاکنون ۱۶ هزار دادخواست ثبت کرده اند و بواسطه صندوق در هشت سال گذشته ۶۰ هزار نفر زندان نرفتند.

قمصریان گفت: سال گذشته ۴۳۲ میلیارد تومان بازیافت صندوق داشته است همچنین با پیگیری صندوق و ابلاغ داستان کل کشور روند پلاک گذاری موتور سیکلت‌های صفر کیلومتر فاقد بیمه شخص ثالث متوقف شد.

او گفت: ۹۳۸ هزار وسیله نفت گاز سوز وجود دارد که در راستای ماده ۴۸ بیش از ۵۵ هزار کارت سوخت غیر فعال شد و بیش از ۳۲ هزار وسیله اقدام به تهیه شخص ثالث کردند و بیش از ۲۳ هزار وسیله وارد لیست خاکستری شد. ما حدود ۴ میلیون موتور سیکلت فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث داریم.

قمصریان افزود: از ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداختی بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به اتباع که اکثرا غیر مجاز هستند پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در رابطه با بیمه قطار‌ها هم اظهار کرد: ماه گذشته بیمه مرکزی به شرکت‌ها نامه‌ای زد مبنی بر این که هیچ بیمه‌نامه‌ای به غیر از شخص ثالث نباید. برای بحث وسایل نقلیه ریلی صادر شود
 
https://akhbarbank.com/vdch-qnw.23nmzdftt2.html
تازه ترین اخبار