هدایتکار بازرس ویژه رئیس کل بیمه مرکزی شد

27 آبان 1402 ساعت 10:37

استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی طی حکمی، علی هدایتکار را به عنوان بازرس ویژه خود منصوب کرد.


به گزارش اخباربانک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،علی استاد هاشمی در این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای هدایتکار، حفاظت و صیانت از حقوق ذینفعان، رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری، توسعه شفافیت در فرآیندهای جاری، تدوین برنامه بازرسی منظم و احصاء شاخصهای مناسب به منظور اطمینان از حسن جریان امور و اجرای قوانین، و کمک به ارتقای شاخصهای سلامت اداری را جز اصلی ترین انتظارات خود برشمرد.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین در این حکم بر تهیه و ارائه گزارش‌های متقن مطابق با مقررات و قوانین موضوعه، هماهنگی و همکاری با دستگاههای نظارتی خارج از سازمان و تلاش بیشتر جهت نیل به تعهدات و اهداف صنعت بیمه و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ایران تاکید نمود.

هدایتکار دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه بوده و با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه فنی و تخصصی بیمه، ریاست ادارات رسیدگی به شکایات بیمه ای، بازرسی، نظارت بر بیمه های خودرو و نظارت بر بیمه های اموال بیمه مرکزی را بر عهده داشته است. عضویت در کانون عالی کارشناسان دادگستری، فعالیت در شبکه های مختلف سیما، اجرا و تولید برنامه های تلویزیونی از دیگر سوابق کاری علی هدیتکار به شمار می رود.


کد مطلب: 92810

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/92810/هدایتکار-بازرس-ویژه-رئیس-کل-بیمه-مرکزی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com