وفادار: من همچنان رییس اتحادیه طلا هستم

15 دی 1391 ساعت 12:32


رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: من در حال حاضر رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران هستم و تا زمانی که از سوی وزارت کشور انتخابات داخلی اتحادیه مبنی بر تغییر در ریاست اتحادیه تهران تایید نشود هیچ تغییر و تحولی در سمت‌ها صورت نمی‌ گیرد.

احمد وفادار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای با حضور هیات رییسه اتحادیه تهران برگزار و تصمیم گرفته شد آقای سید قوام‌الدین امین به عنوان ریاست اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر استان تهران به فعالیت بپردازند و اگر انتخابات داخلی به تایید وزارت کشور برسد من استعفا خواهم داد.

وی در پاسخ به سوالي که گفته شده است که این تصمیم به دلیل اخبار روزهای گذشته و متضرر شدن بسیاری از فروشندگان طلا گرفته شده است، گفت: خیر هیچ ضرری صورت نگرفته و من نیز هیچ اطلاعیه و دستوری مبنی بر عملی کردن نرخ‌گذاری جدید صادر نکرده‌ام و تنها نظر کارشناسی خود را درباره نرخ‌گذاری جدید اعلام کردم.

او خاطرنشان کرد: من گفته بودم هر زمانی که طلا و سکه از سوی بانک مرکزی با نرخ ارز مبادلاتی به فروشندگان داده شود همان لحظه آمادگی داریم قیمت‌ها را کاهش دهیم.

وفادار ادامه داد: با نرخ‌گذاری جدید پیش‌بینی می‌شد که قاچاقچیان به خارج کردن طلا از کشور روی آورند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر انتخابات داخلی را وزارت کشور تایید کند هیچ تغییر روندی در انتخابات آینده اتحادیه که در خرداد سال ۹۲ برگزار می‌شود اتفاق نمی‌افتد و باید این انتخابات مانند گذشته برگزار شود.


کد مطلب: 9208

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/9208/وفادار-همچنان-رییس-اتحادیه-طلا-هستم

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com