مرحله دوم ادغام ۵ بانک و موسسه نظامی شروع شد + جزئیات

18 فروردين 1398 ساعت 9:26

ادغام پنج بانک و موسسه بورسی و فرابورسی وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه با فروش سهام آنها از امروز وارد مرحله دوم می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، اولین گام اجرایی دولت برای ادغام 5 بانک‌ و موسسه بورسی و فرابورسی در بانک سپه بعد از اعلام رسمی بانک مرکزی در 11 اسفند ماه با انتشار صدور اطلاعیه خرید در روزنامه های کثیر‌الانتشار انجام شد.

براین اساس،با توجه به اعلام رسمی و مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج ساعت معاملاتی ،همه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام موسسه اعتباری کوثر و بانک های انصار، قوامین، مهر اقتصاد و حکمت می‌توانند از امروز به مدت 30 روز کاری پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس، فرابورس یا شعب شخص شده که مرتبط با یکی از کارگزاری های فوق باشد با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم های مربوطه، نسبت به فروش سهام اقدام کنند.

موسسه اعتباری کوثر: قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری برای سهامداران حقیقی ۱۰۰ تومان به ازای هر سهم و برای حقوقی های غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو در زمان توقف نماد است.نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی نیز  بدون محدودیت زمانی است و سهام توسط شرکت عصر تجارت اقتصاد خریداری می شود.

بانک قوامین: قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری برای سهامداران حقیقی ۱۰۰ تومان به ازای هر سهم و برای حقوقی های غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو در زمان توقف نماد است.نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی نیز  بدون محدودیت زمانی است و سهام توسط شرکت حمل و نقل بین المللی خط صبا خریداری می شود.

بانک انصار: قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی ۲۰۸۶ ریال به ازای هر سهم است. نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی نیز  بدون محدودیت زمانی است و سهام فقط توسط شرکت ایرانیان اطلس خریداری می‌شود.

بانک مهر اقتصاد: قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی های غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو در زمان توقف نماد است.نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی نیز  بدون محدودیت زمانی است و سهام توسط شرکت نگین ساحل رویال خریداری می شود.

بانک حکمت ایرانیان: قیمت سهام قابل خرید برای هر کد سهامداری حقیقی، ۱۰۰ تومان و برای حقوقی ها ۷۸۸ ریال معادل ارزش تابلو در زمان توقف نماد است.نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی نیز  بدون محدودیت زمانی است که توسط شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت به عنوان متولی تعیین شده از سوی نهادهای ناظر خریداری می شود.
 


کد مطلب: 67263

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/67263/مرحله-دوم-ادغام-۵-بانک-موسسه-نظامی-شروع-جزئیات

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com