خواسته کارمندان موسسه " میزان " که امروز تجمع کردند چیست؟

30 خرداد 1394 ساعت 12:27

اخبار بانک: کارمندان موسسه منحل شده " میزان " که صبح امروز مقابل بانک مرکزی در تهران تجمع کرده بودند،خواسته هایی دارند که طی اطلاعیه ای آن را مطرح کردند.


در این اطلاعیه که یک نسخه آن به دست اخبار بانک رسیده است،ادعا شده که سخن کارکنان و کارمندان این موسسه بررسی پیشنهاد مکتوب چند سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این موسسه اعتباری است.

این سرمایه گذاران پیشنهاد مکتوب خود را به مسوولان ذیربط ارایه داده اند که این موسسه مالی را در اختیار گرفته و تمامی سپرده های سپرده گذاران را پرداخت کنند تا موسسه میزان به روال عادی خود بازگردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛انحلال این موسسه یا هر موسسه مالی دیگر باعث می شود که سپرده گذاران حداقل تا چند سال دیگر که تمامی وام های پرداختی وصول و املاک نیز به فروش برسد در انتظار بمانند.از سوی دیگر 1400 نفر از کارکنان میزان و خانواده هایشان که حدود هفت هزار نفر می شود،بیکار شوند.در صورتی که بزرگترین مشکل کنونی کشور بیکاری است.

کارکنان خواسته اند بانک مرکزی اجازه دهد سرمایه گذاران متقاضی وارد موضوع میزان شوند تا از این طریق سپرده گذاران زودتر به پول خود برسند و از بیکاری بسیاری از جوانان نیز جلوگیری شود.

گزارش اخبار بانک حاکی است، البته این موضوع پس از انحلال رسمی تعاونی اعتبار میزان کمکی نمی کند و پروسه میزان وارد تسویه و حسابرسی اموال و دارایی ها شده است.برای همین امکان چنین اتفاقی بسیار بعید به نظر می رسد.ضمن اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و شرایط فعلی میزان که منحل شده است،سرمایه گذاران ادعایی از سوی برخی کارکنان این موسسه باید بسیار ریسک پذیر باشند که بخواهند در چنین موسسه ای سرمایه گذاری کنند.

از سوی دیگر اگر قرار بود سرمایه گذاری وارد شود،سال گذشته و همزمان با شروع بحران و فرصت به هیات مدیره وارد ماجرا می شد نه اکنون.


کد مطلب: 34700

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34700/خواسته-کارمندان-موسسه-میزان-امروز-تجمع-کردند-چیست

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com