کارمندان بیکار شده میزان، بیمه بیکاری می گیرند

جدول زمانی برای بازپرداخت وجه سپرده گذران میزان توسط بانک صادرات اعلام می شود

موسسه در شرف تاسیس میزان به تایید بانک مرکزی نرسید

4 خرداد 1394 ساعت 16:20

اخبار بانک: معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از انحلال موسسه مالی ، اعتباری میزان خبر داد و گفت : موسسه در شرف تاسیس مربوط به آن نیز به تایید بانک مرکزی نرسیده است.


به گزارش «اخبار بانک»، دکتر محسن صادقی افزود : بر اساس ابلاغ بانک مرکزی پس از آنکه عاملیت بازپرداخت سپرده ها و بدهی های تعاونی اعتباری میزان به بانک صادرات ایران واگذار شد ، ستاد ویژه استان متشکل از نمایندگان تام الاختیار دستگاه های عضو تشکیل و نسبت به تعیین مدیران تصفیه اقدام کرد.

وی گفت : در این نشست پس از بحث های لازم سه نفر از افراد خوش نام و دارای تجربه مدیریت پولی و مالی در قالب مدیران تصفیه انتخاب شدند و بانک صادرات وظیفه بازپرداخت سپرده ها و بدهی های تعاونی اعتباری میزان را عهده دار شد.

وی اظهار کرد : بر اساس ابلاغ بانک مرکزی و سیاست های اتخاذی در جلسه این ستاد و آمادگی دستگاه قضایی مقرر شد مسائل مربوط به حوزه قضایی اعم از اعلام رسمی پایان کار تعاونی ، انجام حسابرسی از تعاونی و همکاری شعبه ویژه با مدیران تصفیه، اقدام بانک صادرات در انجام امور وصول اقساط با اولویت بدهکاران کلان و سایر موارد مرتبط انجام شود.

وی ادامه داد : بانک مرکزی نیز وزارت ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کرد تا نسبت به ارائه بیمه بیکاری به آن دسته از کارکنان تعاونی اعتباری میزان که بر اساس اعلام مدیران تصفیه به خدمات آنان در فرآیند تصفیه فعلا نیاز نیست ،اقدام نماید.

صادقی افزود : موضوع عاملیت بانک صادرات اعلام عمومی شده و عبارت در حال تصفیه بر روی تمامی تابلوها و سربرگ های تعاونی اعتباری میزان نیز درج خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد : در این جلسه بانک صادرات آمادگی کامل خود را برای اجرای مفاد سیزده گانه ابلاغی بانک مزکزی و اعلام جدول زمانبندی سپرده گذاران با نظر مدیران تصفیه اعلام داشت.

دکتر صادقی با قدردانی از صبوری و حفظ آرامش اکثر سپرده گذاران این موسسه از زمان شروع بحران تا امروز ، افزود : انتظار است با توجه به اطلاعیه های مدیران تصفیه تعاونی و بانک صادرات ، سپرده گذاران نسبت به حضور و انجام عملیات بانکی اخذ سپرده های خود و یا افتتاح حساب جدید در بانک صادرات طبق زمانبندی هایی که اعلام می شود، اقدام نمایند.

وی گفت : نحوه بازپرداخت وجوه سپرده گذران بر اساس جدول تنظیمی مدیران تصفیه نیز توسط بانک صادرات بزودی اعلام می شود.

دکتر صادقی صیانت از حقوق عمومی و پیشگیری از تاسیس موسسات جدید غیر مجاز و برخورد با تخلفات و جرایم موسسات غیر مجاز موجود را از اولویت های مسوولان و نهادهای ذیربط در استان دانست.

به گزارش ایرنا، وی از شهروندان خواست سپرده ها و دارایی های خود را در موسسات غیر مجاز فاقد تایید بانک مرکزی قرار ندهند.


کد مطلب: 34004

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34004/جدول-زمانی-بازپرداخت-وجه-سپرده-گذران-میزان-توسط-بانک-صادرات-اعلام-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com