پس از جریمه؛

چت روم کارمندان 5 بانک خارجی کنترل می شود

22 آبان 1393 ساعت 9:13

اخبار بانک: برای 5 بانکی که بررسی دستکاری در نرخ مبادلات ارزی در مورد آنها انجام شد ظاهراً پرداخت مبلغ 3.4 میلیارد دلار بخش ساده جریمه است.


اخبار بانک: پس از اعلام پرداخت مبلغ جریمه توسط ۵ بانک به دلیل محرض شدن تقلب آنها در نرخ مبادله ارز، مقررات و اقدامات امنیتی سختگیرانه تر و احتمال اخراج و ادامه بررسی ها در مورد فعالیت ها، آینده تیره تری را نشان می دهد.

آلن جیمز استاد دانشکده تجارت "پیس" و نویسنده چندین کتاب در زمینه صنعت بانکداری می گوید :"این واقعا شروع مشکلات است. وقت آن رسیده که دست نگه داریم."

جیمز یکی از طرفداران کم کردن فشار بانک ها است که از زمان بحران اقتصادی پیوسته تحت فشار قرار داشته اند. وی بر این باور است که نه تنها رگولاتورها بار بیشتری بر آنها تحمیل می کنند بلکه با توجه به بی میلی این موسسات به وام دهی کل اقتصاد متحمل فشار می شود.

"باید واقعاً اثر کاهش ظرفیت وام دهی بر اقتصاد کشور را در نظر گرفت."

با اینحال، رگولاتورها در مورد تکرار نکردن مقررات ناقص سابق مصمم هستند. از سوی دیگر، مقامات بانکی از در راه بودن تغییرات قابل ملاحظه خبر می دهند.

رئیس رویال بانک اسکاتلند در این رابطه گفت "این انتقادات را بطور جدی در نظر می گیریم و به نحوی برخورد می کنیم تا مطمئن شویم کارمندان بر طبق بالاترین استاندارد سیستم رفتار کرده و کنترل در حد رسیدن به اهداف اعمال می شود."

به گزارش اخبار بانک، از مدتی پیش تغییراتی مثل قوانین در مورد رسانه رد بانک ها اعمال شد. چت روم های ترمینال بلومبرگ نشان دهنده آن است که معامله گران با "احمق" خطاب کردن مشتریان دستکاری در نرخ مبادلات ارزی را طرح ریزی کردند.
منبع: CNBC


کد مطلب: 28238

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/28238/چت-روم-کارمندان-5-بانک-خارجی-کنترل-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com