مولفه هاي بانك سينا براي ارتقاي سهم بازار تشريح شد

18 شهريور 1393 ساعت 18:37

مديرعامل و جمعي از معاونين و مديران بانك سينا با حضور در مديريت شعب منطقه گيلان، ضمن بازديد از شعب رشت، آستانه و لاهيجان در نشست كاركنان منطقه حضور يافته و در جريان آخرين وضعيت عملكردي شعب قرار گرفتند.


به گزارش پايگاه خبري «اخبار بانك»، دكتر كوروش پرويزيان در اين نشست ضمن تبريك هفته دولت و ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: نيروي انساني صديق، امين و قابل وثوق بانك سينا در كنار ارائه خدمات متنوع بانكداري الكترونيك دو مولفه مهم جهت افزايش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوري پايدار بانك به شمار مي رود. 

وي تصريح كرد: بانك سينا با وجود كاركنان ممتاز، تحصيل كرده و قابل اعتماد و برخورداري از خدمات مطلوب در حوزه بانكداري الكترونيك، برندي مطمئن و شناخته شده براي مردم است. 

وي در ادامه با اشاره به رعايت اصل مشتري مداري در شعب بانك سينا، گفت: شناخت روحيات مشتري و وفادار ساختن آنها به بانك، موضوع بسيار مهمي است كه مي بايست بيش از پيش مورد توجه روساي شعب و تمامي همكاران قرارگيرد. 

وي در پايان ضمن ابراز رضايت از عملكرد مديريت و كاركنان منطقه گيلان، خواستار تلاش بيشتر همكاران جهت جذب و تخصيص منابع در راستاي تحقق اهداف عاليه بانك شد.


کد مطلب: 26502

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/26502/مولفه-هاي-بانك-سينا-براي-ارتقاي-سهم-بازار-تشريح

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com