فروش سهام با شرایط استثنایی؛

بنياد تعاون ارتش سپرده نقدی سهامداران را با نرخ ۲۵ درصد تضمین می کند

28 تير 1393 ساعت 11:03

اخبار بانك: بنیاد تعاون ارتش برای یکی از شرکت های زیرمجموعه خود اوراق مشارکت یکساله با نرخ ۲۵ درصد پرداخت می کند.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، پذیره نویسی شهام فولاد صائب که از تاریخ ۲۳ بهمن سال گذشته آغاز شده تا پایان تیر ماه تمدید شده است. 

بر اساس اطلاعیه صادره شده در سایت اطلاع رسانی شرکت فولاد صائب وابسته به بنیاد تعاون ارتش کلیه کارکنان و بازنشستگان ارتش می توانند حداق ۴۰۰ سهم به ارزش ۵ میلیون و دویست هزار تومان خریداری کنند. 

علاقمندان می توانند با پرداخت تنها یک میلیون و چهل هزار تومان (۲۰ درصد کل ارزش سهام خریداری شده) ۴۰۰ سهم را صاحب شده و ۸۰ درصد باقیمانده را از ابتدای سال ۹۵ بصورت اقساط ۶۰ ماهه که ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان می شود پرداخت کنند. 

شرکت فولاد صائب متعهد شده سود سهام فوق جوابگوی اقساط صد هزار تومانی است، به عبارت دیگر سهامدار با پرداخت مبلغ یک میلیون و چهل هزار تومان در ابتدای دوره پس از ۵ سال صاحب ارزش سهامی معادل ۵ میلیون و دویست هزار تومان می شود. 

علاوه بر این سهامدار، ارزش افزوده سهام را نیز دارا می باشد. نکته جالب تر اینکه بنیاد تعاون ارتش متعهد شده پس از گذشت یک سال به آورده نقدی سهامدار (یک میلیون و چهل هزار تومان) در صورت انصراف سودی معادل ۲۵ درصد و پس از گذشت دو سال با نرخ استثنایی ۲۸ درصد به سهامدار
پرداخت کند. 

علاقمندان جهت خرید سهان فوق می توانند به سایت شرکت فولاد صائب مراجعه کنند.


کد مطلب: 24952

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/24952/بنياد-تعاون-ارتش-سپرده-نقدی-سهامداران-نرخ-۲۵-درصد-تضمین-می-کند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com