۰
بانک صادرات ایران در راستای ارج نهادن به مقام مشتریان و پذیرندگان فعال پایانه های فروش طرح «نوروز طلایی» را روانه بازار ساخت.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور قدردانی از اعتماد و همراهی مشتریان طرح «نوروز طلایی» را از ابتدای اسفندماه سالجاری تا پایان فروردین ماه سال آتي به اجرا در آورده که طی آن به پذیرندگان فعال پایانه های فروش متناسب با میزان فعالیت و تراکنش ها بر اساس قرعه کشي ١٠ دستگاه خودرو پژو پارس و هزاران سکه طلا اهدا می نماييد.

بر اساس این گزارش کلیه پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک شامل این طرح بوده و می توانند با افزایش فعالیت و تراکنش های خود از مزایای مختلف این طرح بهرمند شوند.

شايان ذکر است بانک صادرات ایران تاکنون در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی بیش از ٣٨٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی را در مراکز فروش و تجاری سراسر کشور نصب و راه اندازی نموده و در جهت قدرداني از اعتماد پذيرندگان دستگاههاي پايانه فروش متصل به حسابهاي طي جشنواره عيد تا عيد در ٤ مرحله قرعه کشي تعداد ٧ هزار پذيرنده را به عنوان برنده اعلام و مبلغ ٣٧ ميليارد و ٨٤٩ ميليون ريال را به حساب برندگان واريز و طي جشنواره خدمات الکترونيک نيز يک دستگاه خودرو مگان، ٤ دستگاه خودرو ٢٠٧ و هزاران جايزه‌نقدي را به برندگان اعطا نمود.

گفتنی است هموطنان گرامی و پذیرندگان پایانه های فروش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب این بانک مراجعه و یا با شماره ٠٩٦٠٢ صدای سپهر تماس حاصل نمایند.
https://akhbarbank.com/vdchzwni.23nzmdftt2.html
تازه ترین اخبار