قیمت طلا به زودی به 1500 دلار در هر اونس مي رسد

10 آبان 1392 ساعت 9:52

علی رغم اینکه قیمت طلا برای نخستین بار از سال 2000 میلادی با کاهش روبرو شده ولی بانک مریل لینچ آمریکا پیش بینی کرده است که قیمت طلا به زودی بار دیگر به بیش از 1500 دلار افزایش خواهد یافت.


به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك،یاهو نیوز گزارش داد: تجزیه و تحلیل تکنیکال وال استریت نشان می دهد که قیمت طلا علی رغم کاهش ۲۰ درصدی از ابتدای سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون و ثبت بدترین عملکرد قیمتی از سال ۱۹۹۷ میلادی بار دیگر افزایش خواهد یافت و به بیش از ۱۵۰۰ دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش بانک مریل لینچ آمریکا اعلام کرد، تحولات قیمت طلا در دو هفته اخیر موجب شده تا مسیر لازم برای افزایش مجدد قیمت این فلز گرانبها و شکسته شدن سطح مقاومتی ۱۵۰۰ دلاری هموارتر شود.

قیمت طلا از ۱۲۵۰ دلار در اواسط اکتبر به بیش از ۱۳۳۰ دلار رسیده و شکسته شدن این سطح مقاومتی نمایانگر پیام روشنی است. به اعتقاد تحلیلگران این موسسه مالی قیمت طلا می تواند به زودی به بیش از ۱۵۰۰ تا ۱۵۳۳ دلار در هر اونس افزایش یابد.

به گزارش طلا در صورتی که قیمت طلا بتواند از مرز ۱۴۳۳ دلار در هر اونس فراتر رود دستیابی به سطح قیمتی ۱۵۰۰ دلاری نیز امکان پذیر خواهد بود.


کد مطلب: 18586

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/18586/قیمت-طلا-زودی-1500-دلار-اونس-مي-رسد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com