جديدترين تحليل بازار ارز و سكه

6 آبان 1392 ساعت 11:24

براي امروز همين دامنه ۳۰۰۵ تا ۳۰۱۵ محدوده مورد انتظار ما براي نوسانات دلار است.


در بررسي قبلي دلار انتظار رشد تا ۳۰۳۰ داشتيم كه تا ۳۰۲۰ بالا رفت و ديروز دوباره افت قيمت را تجربه كرد كه علت آن مسائل سياسي بود. براي امروز همين دامنه ۳۰۰۵ تا ۳۰۱۵ محدوده مورد انتظار ما براي نوسانات دلار است. 

توجه داريد كه نوسانات دلار بسيار كم شده و اين به معني ثبات در اين بازار بوده و كم كم دلالان فعال در اين بخش بايد دنبال كار جديدي باشند و اميدوارم اين ثبات پايدار باشد.

در مورد سكه با توجه به اينكه طلاي جهاني در همان محدوده روز جمعه بازگشايي شد انتظار دارم تا حدود ۹۶۳-۹۶۲ پايين آمده و دوباره كمي رو به بالا حركت كند. در صورت شكسته شدن ۹۶۲ تا دو سه روز آينده سكه هدف هاي نزولي خواهد داشت.

آبشده حمايت ۴۲۷ بسيار مهم است و درو صورت شكسته شدن هدف اول ۴۲۴ و در صورت صعودي بودن هدف ۴۳۱ و بعدي ۴۳۴ برآورد مي شود. در شرايط فعلي پيش بيني حركت آينده چارت كمي مشكل بوده اما نظر شخصي بنده بيشتر صعوديست. 

هشدار: خبرهای پیش بینی صرفا براي اطلاع رساني منتشر شده و " اخبار بانك " هيچ اعتقادی به پیش بینی قیمتها ندارد و مطالب ذكر شده هيچ ‌گونه توصيه اي براي خريد و فروش نمي باشد. بازديد كنندگان محترم بر اساس برداشت و مسئوليت خود اقدام به خريد و فروش نمائيد.


کد مطلب: 18485

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/18485/جديدترين-تحليل-بازار-ارز-سكه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com