پرداخت وجه به سپرده گذاران بالاي ١٠٠ ميليون افضل توس، وحدت و البرز ايرانيان
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب: ۵۶۴۸۴
 
 
Share/Save/Bookmark
۵۳
 
اخبار بانك: يك مقام مسوول در بانك مركزي از آغاز پرداخت وجه به سپرده گذاران بالاي ١٠٠ ميليون توماني سه تعاوني افضل توس، وحدت و البرز ايرانيان از هفته آينده خبر داد.
به گزارش اخبار بانك، محمد علي كريمي مدير كل روابط عمومي بانك مركزي در گفت وگوي تلويزيوني اظهار داشت: از شنبه ١١ آذر سپرده گذاران ٣ تعاونى افضل توس، وحدت و البرز ايرانيان كه مبلغ سپرده آنها بيش از ١٠٠ ميليون تومان است، مى توانند تا سقف ١٠٠ ميليون تومان به صورت على الحساب دريافت كنند.
 


United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۴ ۲۲:۴۳:۱۲
حالا همین زیر صدتومن رو درست درمون بدن بالای صدتومن پیش کش ،همه رو نصفه نیمه میدن چرااااا.کسی هست سوال منو جواب بده .چرا سود این چند سال رو کم میکنن؟ (131165)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۳:۳۷:۰۵
چون قبلا به اندازه کافی سود غیر متعارف گرفتید (131294)
 
بهزاد
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۱۲:۵۶:۱۱
عزیزم همین سود غیرمتعارف ( یک کلمه تازه یاد گرفتی) در بانکها 27 و 28و 30 درصد بود در صورتیکه نرخ بانک مرکزی 18 درصد بود....پس بانکها چرا سود رو پس نمیگیرند...لطفا تخصص نداری نظر نده (131440)
 
بانکداری اسلامی
Germany
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۰۲:۴۹:۳۲
آخه هر کی م سود گرفته الان از اصل پولش کم میکنن تو چرا میسوزی !!؟ (131484)
 
شهروند
۱۳۹۶-۰۹-۰۴ ۲۲:۵۴:۴۳
پول خودمون را با 6 ماه تاخیر کلی کم و کسری میخان بدن کلی هم منت میدارن خدا ازتون نگدره افضل توس بخشی از سپرده ها را ناقص و اشتباه محاسبه کرده خدا از همتون نگدره (131167)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۴ ۲۲:۵۹:۰۹
راسته؟ (131169)
 
United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۰۰:۰۱:۵۲
اره راسته (131202)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۴ ۲۳:۱۹:۱۸
شش ماهه چیزی از بانک نگرفتم وام گرفته بودم ۱۸ درصد شش میلیون سو دادم قسط دادم از همه خوشی هام گذشتم سودی هم نگرفتم حالا می خواهم پول خودم را بگیرم بایداز صدقه حقم خوشحال باشم به کدام سیستم اعتمادکنم روزی هست که بی اعتمادی رونق یافته بانک های گره گشا شده اندبنگاه خدایا ما از سیستم بانکی نجات بده (131177)
 
مالباخته
Germany
۱۳۹۶-۰۹-۰۴ ۲۳:۲۳:۴۲
این چه وضعشه ما به اعتبار بانک مرکزی و خانواده شهدا تو این موسسه سپرده گذاری کردیم
باید از زمان انحلال به بعد سود رو کاهش بدن نا از زمان افتتاح حساب
خدا ازتون نگذره آن شاءالله (131178)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۰۰:۴۱:۵۳
چرا نمیرید از بنیاد شهید پولتون رو مطالبه کنید ؟؟ (131216)
 
موسسه وحدت
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۳:۰۹:۴۲
سلام مگه سود را چطوری دادن؟
از رمان افتتاح حساب کم کردن؟ (131289)
 
United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۰۰:۰۰:۱۸
پدر مردم در اومد بدید پول مردمو چندر غاز پول یه مشت بدبخت بیچاره که خوردن نداره (131200)
 
بیچاره
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۰۰:۳۰:۵۶
ببخشید دوستان خبر درسته؟ (131212)
 
رضا
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۰۹:۰۴:۳۱
چرا وامها رو تسویه اجباری کردن؟به چه مجوزی وامی که سررسید نشده تسویه میشه؟اگه دین ندارین لااقل ازاده باشین..خیر نبینین (131239)
 
افضل توس
United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۰۹:۲۲:۳۴
منکه فکر میکنم پولی که میخوان بدن به زلزله زدگان رو از حساب ما کم کردن به اسم خودشون زدن.منکه راضی نیستم اخبار بانک عزیز سانسور نکن چاپ کن (131240)
 
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۱:۱۵:۰۸
اقا ترو خدا به داد مردم برسین. همه ی سودهای واریز شده از سال ۹۲ رو دارن از اصل پول مردم کم میکنن. ملاک سود رو هم کف سود بانکی در سالهای اخیر قرار دادند که همه ی بانکها بیشتر از اون ملاک در سالهای اخیر سود پرداخت میکردند. ما سرمایه زندگیمونو گذاشتیم تو این موسسه که الان نصفشو میخوان بدن.
اگه غیرمجاز بوده چرا ۲۰۰ شعبه و ۱۸ سال فعالیت داشته افضل توس؟! مردم باید جور بکشن یا مسوولان این موسسه؟! (131264)
 
احمدی
Germany
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۳:۱۷:۵۱
اقا تورو خدا این چه وضعیه من هفتاد تومان داشتم تو افضل توس میگن الان شده سی تومان این چه تصفیه حسابیه (131290)
 
مالباخته افضل توس
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۳:۴۳:۳۶
آقا این رو لطفا بگذار تو صفحه خواهشا
کم شدن سودها نباید از افتتاح حساب باشه چونکه بانک مرکزی اون زمان گفته ۲۰درصد و موسسه ها دادن ۲۶درصد خب همان زمان هم بانک ها هم تا ۲۴درصد میدادن چرا اصلا از زمان افتتاح حساب باید کم کنن اینطوری که فقط حق این سپرده گذاری بیچاره داره ضایع میشه یک نفر ۵۰ تومن گذاشته حالا ۳۵میلیون تا ۴۰ میلیون کم کنن بگن تو این ۴سال گرفتی پولت رو همون سودها بوده که موسسه داده!! چرا مردم باید حقشون ضایع شه مردم با اعتماد بانک مرکزی اومدن جلو اگر تخلفی بوده باید مدیران و مدیرها بانک مرکزی قبل جوابگو باشن نه مردم آخه این چه عدالتیه چه محکمه ای هست چرا اینقدر مردم رو تحت فشار میگذارین (131300)
 
اکبر
United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۴:۰۳:۲۸
گوشی چه تکلیفی روشن شد (131308)
 
زیبا
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۵:۵۰
حالا شما فعلا زیر ۱۰۰ رو بدین بعد ادعا کنین ۱۰۰ ب بالا مراجعه کنن (131310)
 
Par
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۶:۱۶
از اول افتتاح حساب سود 10 درصد حساب میکنین که گل سپرده رو بالا بکشین دیگه؟؟؟؟ این شد تسویه حساب؟ تعین تکلیف؟؟؟ ساماندهی؟؟؟؟؟؟ (131311)
 
امیر
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۶:۳۰:۴۴
یعنی چی موسسه ارمان هم اینجور میکنن یعنی چجورسودو کم میکنن کسی هست جواب بده (131343)
 
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۰۱:۵۷:۱۲
با سلام موسسه ملل تا 96/01/31 اصل پول و سود رو طبق قرارداد بعد از اون هم تا 96/05/11 نرخ 15درصد محاسبه وعلی الحساب به حساب مشتری واریز مبکنه تا بعد از مشخص شدن کامل دارائی ها اگه اموال مازاد داشت مابقی سود رو طبق قراداد اصلی به حساب مشتری واریز میکنه (131407)
 
جلین
United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۲۲:۴۰:۳۶
ایول
اینهمه کامنت تازه کاربر اومد!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
کاسپین فقط فرشتگان نیست (131468)
 
رویا
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۵:۳۴:۰۴
اگراینجوری باشه هم خوبه که شما بگید.مرسی ازشما (131535)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۷:۲۹:۲۸
از ابتدای افتتاح حساب دارن با سود ۱۰درصد حساب میکنن زمانی که ما افتتاح حساب داشتیم بانک های دولتی بالای ۱۸درصد سود میدادن ما که پولمون اضافه نبوده که قرض الحسنه به شما بدیم ورشکستم که نشدید ما این محاسبه رو قبول نداریم و از گرفتن حقمون نمیگذریم (131353)
 
مهدی
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۹:۴۵:۴۰
با سلام
درود بر موسسه ملل
تو وحدت چهل میلیون تومان پول داشتم
دیروز کارت افتتاح حساب وتکمیل کردم
امروز پولم تو حساب بود
تا96.05.12هم سودهارو حساب کردند (131371)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۰:۲۶:۴۸
شوخی میکنید یا جدی میکید (131377)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۰:۳۸:۰۲
چند درصد حساب کردن سودت رو (131380)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۰:۵۵:۱۰
بله با سود ۱۰ درصد که از اصل پول کمش کردن (131382)
 
متین
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۱:۴۱:۱۷
سلام سود چند درصد گرفتی تا ماه مرداد ممنون میشم بگی (131385)
 
علی
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۱:۴۲:۵۷
آقا مهدی چقد بهت سود دادن بهت تا تاریخی ک نوشتی (131386)
 
لیلا
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۱۲:۰۰:۲۲
سلام.خواهش جواب منو بده من سپردم تو موسسه. آرمان بود.چه جوری حساب کردن برات منو رهنمای کن باتشکر (131418)
 
هادی
۱۳۹۶-۰۹-۱۴ ۲۱:۵۱:۰۳
سلام لطفا بیشتر توضیح بده چگونه سود را حساب کردند (132248)
 
احمد
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۰:۴۱:۱۵
سلام اقامهدی ازارمان وحدت لطفابگوکه تا12مرداد سودکمل دادند یا15درصد? (131381)
 
موسسه وحدت
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۱:۲۷:۰۱
موسسه وحدت
شما که چهل میلیون تو موسسه وحدت داشتین
سودها دا چطور حساب میکنن؟ (131384)
 
وام گیرنده سپرده گذار موسسه
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۱:۴۶:۱۹
اخ جون چند سال وام گرفتم سود سی و خورده به موسسه ها پرداخت کردم لطفا شانزده درصد حساب کنن برم بقیه پولم بگیرم چقدر این مقامات به فکر ما هستن کجا باید بریم پولمون پس بگیریم (131387)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۳:۱۶:۴۰
مگه وحدت تا خرداد ۹۶ فعالیت نداشته؟؟؟؟بسته شدن موسسه به سالهای قبل ۹۶ چه ربطی داره که از ابتدای افتتاح حساب سود ۱۰درصد محاسبه میشه لطفأ شعور مردمو در نظر بگیرید اینجوری که شما حساب کردید این سپرده گذاران که باید دنبال تامین منابع مالی برای تصفیه با موسسه باشن که نکنه شرمنده بشن و موجودیشون کم باشه (131393)
 
مال بأخته
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۳:۳۰:۱۵
با سلام مگه همچي چيزى ميشه كه بخوان سود كم كنن چرا از سال نود دو از سال هشتاد چهار كم كنن خخخخ اونايي هم كه وأم گرفته بودن و قسط سي و خورده ايي درصد پرداخت ميكردن براى طلبشون به شعبه هاى ملل خودشون برسونن اقاى جوادى ميخواد طلبتون پرداخت كنه اينا همش فيلمه كه سود چند ماه ندن كه نميتونن ندن قرار داد بسته شده با مسولين موسسه وحدت (131396)
 
بهنام
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۱۰:۳۲:۳۹
با سلام
لطفا در خصوص وضعیت کارمندان موسسات منحل شده هم پیگیری هایی بکنین همشون با هزار امید و آرزو تشکیل خوانواده دادن اجاره خونه میدن بعد ۷.۸سال سابقه اوج نامردیه اخراج شن خیلی ممنونم (131415)
 
احمد
United States
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۱۲:۴۴:۲۵
همین حالا بیشتر بانکها به سپرده های قدیمی ۲۴ درصد سود میان
دوست خودم سپرده داره (131419)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۶ ۲۳:۳۶:۴۶
سلام من از سپرده گذاران وحدتم دیروز نوبت دریافت سپردم بودملل کارتو گرفتم بعد از ظهرشم اصل وسود سپردم تا تاریخ ۹۶/۶/۲۵ برام واریز شد البته حسابم روز شمار بود ان شاالله همینطوری که من خوشحال شدم همه شمام با گر گرفتن پولتون شاد بشید (131475)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۳:۲۶:۵۰
سلام سود پولتونو چند درصد حساب کردن (131507)
 
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۳:۲۸:۵۵
سلام دیروز دوشنبه تعطیل بود شما چطوری پولتون گرفتین (131508)
 
سهیلاهستم ازشوش
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۵:۲۹:۱۸
لطفا بفرمائید بگید ازسود که قبلا گرفتید هم کم کردن یا.ن.باتشکر (131533)
 
سپرده گذارافظل
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۰۱:۲۴:۰۸
سلام اخبار بانک محترم لطفا تو صفحه بگذارید چرا افضل توس سود پول هارااز سال 92ده درصدمحاسبه میکنه ما قراار داد داریم طبق قانون البته اگر قانونی واقعا تو این مملکت باشه عطف به ماسبق نمی شود از زمان بخشنامه حدید بانک مرکزی از 15مهر امسال سود ها شده 10درصدوقبل از این تاریخ بانک ها حتی تا 24درصد هم سود میدادند اگه قراراست که سود ها را با کف سود10درصد محاسبه کنند پس باید تمام سپرده گذاران تمامی بانک ها را هم سود پول هایشان را 10درصدمخاسبه کنید واز مردم پس بگیرید قانون را که تصفه نیمه که نمیشه یعدش مدیرومدیران متخلف چه قبل وچه فعلی که کوتاهی کردن باید محاکمه شوند این چه عدالتی که سپرده گذاران بیچاره افضل توس را باید پولشان را اعتماد کردن به موسسه ای که در کشور جنهوری اسلامی 18سال فعالیت داشته با بیش ار200شعبه الا از پولشان کم کنید چه کسی پاسخگوست سپرده گذاران از قشر صعیف وبازنشسته هستند خدا را خوش میاد ظلم کتید از خدا بترسید (131480)
 
هاشمي
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۱:۴۲:۵۹
حالا براي تصفيه سپرده گذاران افضل توس از سال 92 تا كنون با 10 درصد حساب مي كنه!!! ما خانواده شهدا هم بايد از جانمان و هم از مالمان بگذريم تا افرادي در مسند قدرت باقي بمانند يعني كسري بودجه دولت را هم از جيب ما جبران كنيد. تا آخرش من ايستادهم اين چندرغاز رو فعلا پيش خودتان نگهداريد. (131496)
 
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۹-۰۸ ۰۹:۲۸:۲۳
دوست عزيز تجربه موسساتي چون فرشتگان و كاسپين نشان داد اگر هر چه مي دهند نگيري خود ضرر خواهي كرد.
بصورت جمعي همه معترض هستند (131628)
 
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۹-۰۸ ۱۰:۳۶:۰۷
دوستان عزيز سپرده گذار با عرض سلام
مي فرمايند 98 درصد سپرده گذاران را مشكل شان را حل كرديم. اگر يك نفر از اين سه ميليون و چهارصد هزار سپرده گذار مي شناسيد كه راضي باشد و اعتراض نداشته باشد معرفي اش كنيد. (131634)
 
لیلاهستم ازاهواز
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۵:۲۵:۲۳
باسلام.لطفا کسی هست اگرسپرده خودشو دریافت کرده بگه سود چه جوری براش حساب کردن باتشکرازشما (131531)
 
سپرده گذار
۱۳۹۶-۰۹-۱۱ ۱۳:۴۰:۲۸
کسانیکه سپرده ثابت یکساله گذاشته اند ومدت یکسال هم از مدت سپرده گذاری گذشته شش ماه بیشتر هم سود نگرفته اند .چرا به بهانه های مختلف از پرداخت پول آنها جلوگیری میکنید با عنوان نمودن فعلا نوبت روز شماره .سپرده های ثابت بعدا.این چه فرمول پیچیده ریاضی است که از حل آن عاجز است .مگر فقط منظور سرگردانی سپرده گذاران بالای صد تومان باشد (131903)
 
حیدری
۱۳۹۶-۰۹-۱۴ ۲۰:۳۱:۱۱
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرده بود که "هرگونه کسری ناشی از ارزیابی دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی‌های واگذار شده برعهده مدیران و سهام داران همان تعاونی خواهد بود"، بنابراین بانک آینده هیچ مسئولیتی در رابطه با تامین کسری منابع نخواهد داشت و تنها عهده‌دار مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های افضل توس و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران آن است. از این رو هرگونه کسری از طرف مسئولان تعاونی باید جبران شود. (132240)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۹-۱۹ ۱۱:۵۳:۲۷
سلام.پس مبالغ بالای 300میلیون را کی میدن.بابا تمام زندگیمو فروختم میخواست وام کوچکی ازهمین موسسه بگیرم وماشین سنگین بگیرم شاید درآمد بهتری داشته باشم.خدا راخوش میاد اینطوری؟ خانواده ها دارن نابود میشن (132510)