تجمع نیروهای شرکتی بانک صادرات مقابل مجلس
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: ۵۵۴۲۰
 
 
Share/Save/Bookmark
۹۲
 
اخبار بانک: نیروهای شرکتی بانک صادرات تحت عنوان ترویج گر، صبح امروز مقابل مجلس تجمع و خواستار پیگیری وضعیت استخدامی شان شدند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از خانه ملت، امروز( سه شنبه ۱۱ مهرماه )جمعی از نیروهای شرکتی بانک صادرات مقابل مجلس تجمع کردند.

گفتنی است تجمع کنندگان در اعتراض به پیگیری وضعیت استخدامی شان، خواستار توجه دولت و نمایندگان ملت به رفع مشکلات‌شان شدند.
 


مهدی شریفات
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۱:۳۷:۴۷
این نیروها با کمال بی رحمی و بی احترامی در آخر شهریور ماه به طور ناگهانی فقط با یک نامه اخراج شدند (125104)
 
آشنا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۲۳:۴۳:۳۴
با احترام به ترویجگران بانک صادرات.
دو ماه پیش که 220 شعبه فرشتگان یه شبه با قریب 2000 کارمند بسته شد مگه کسی ناراحت شد که الان با بیکاری این 700 نیرو ، ککشون بگزه. (125260)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۱:۴۸:۵۸
هیچ کاری نمیشه کرد.قراردادی بودید قرارداد تموم شده تمدید نکردند.رسمی که نبودید. (125109)
 
رضا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۲:۴۵
سلام
چرا هیچ کاری نمیشه کرد؟!؟!
شرکتی که شرکتی، دلیل نمیشه نیرو بگیرن و بعد هم به راحتی همه رو بیرون کنند.
۷۰۰ نفر رو بیرون کردن و میخوان به جاش نیرو بگیرن
خب از همین بچه ها که دو سال زحمت کشیدن و تجربه دارن استفاده کنن (125129)
 
اخراجی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۴:۰۷
باید چنین حرف بیخودی بزنی نفست از جای گرمی بلند میشه اوضای مارو داشتی چنین حرفی نمیزدی. (125130)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۴:۱۰
بله قرارداد داشتیم ولی نگفته بودن کی تموم میشه. یهو گفتن از فردا نیایید. شما فک کنم از تحویلدارای حسود توی بانک هستین که چشم نداشتین ما رو ببینید. بس که خودتون هیچی بلد نیستین کار بلد بودنه ما خار شده رفته تو چشمتون (125131)
 
من
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۴:۴۴
شما مسول کدوم سازمانی که اینطوری نظر میدی؟ (125133)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۵:۳۵
به شما ربطی ندازه (125136)
 
ترویجگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۶:۱۲
دو سال زحمت کشیدیم براتون به هرکسی رو زدیم برا پیشرفت بانک کمترین حقوق گرفتیم با 2 ماه تاخیر صد برابر کارمند جذب داشتیم که پاداشش رفت تو جیب امثال شما حالا میگید به سلامت
اوف بر شما خودت رسمی بودی یا شرکنی؟ (125137)
 
فاطمه
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۶:۱۲
لطفا پیگیر کارشون باشید (125138)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۶:۲۴
اینایی که میان میگن شما قراردادی بودین همون تحویلدارای به درد نخور شعبه ها هستن که چشم دیدن مارو نداشتن.بدبختای حسود (125140)
 
ترویجگر
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۸:۱۲
حسود بدبخت (125142)
 
علی
۱۳۹۶-۰۷-۱۸ ۱۵:۰۲:۰۶
عقل کل یا استخدام نکن یا اگه میکنن آینده رو تضمین کنن الان ما دوسال بودیم از سن استخدام هم گذشتیم چرا باید اینطور شه (126154)
 
فرد مطلع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۲:۲۵:۰۱
این نیروها هیچ قراردادی با بانک صادرات نداشته اند، با یکی از شرکتهایی که خودش با بانک همکاری می کرده قرارداد داشته اند، و حالا هم اون همکاری به اتمام رسیده. اینجوری باشه که سنگ روی سنگ بند نمیشه، همه میخوان برن توی یه سازمان بهتر کار کنن ولی هر چیزی راه و روش خودش رو داره و قوانین استخدامی اون هم مشخص هستش. (125114)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۱:۲۶
واقعا بانک صادرات باید جوابگو باشه (125128)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۵ ۱۸:۵۸:۱۵
شما برا شرکت خوارزمی کار میکردید (125736)
 
رضا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۶:۲۳
اتفاقا تو همه شرایط طرف قرارداد بانک محسوب میشده و حتی مراحل جذب نیرو و مصاحبه هم توی ساختمان مرکزی بانک صادرات انجام شده و اگه طرف قرارداد فقط شرکت بود دیگه بانک خودش رو وارد نمیکرد و دو مرحله مصاحبه مختلف از بچه ها نمیگرفت.
چطور میتونید بدون اطلاع این جوری صحبت کنید. (125139)
 
A
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۷:۳۳
ما هم ازمون دادیم و هم رفتیم توی بانک صادرات شعبه مرکزی استانمون مصاحبه انجام دادیم و هم توسط حراست باز مورد مصاحبه قرار گرفتیم چیزیو ک نمیدونی واطلاع نداری خواهشن بزبون نیار (125141)
 
سهراب
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۹:۵۹
اگه قرار ب این بود ک چرا بچه های مردم و دو سال مسخره دست ارگانتون کردن ک ب هدفشون برسن بعد بگن احتیاج نداریم.
دوست عزیز همین همکاران شماها 2سال نزاشتن بچه های ما از این شرکت بیان بیرون چون وعده کار دادن بهشون.
الان توی این مدت جونشونو گذاشتن دستمزد زحمتشم شما بانکی ها به اسم کارانه دریافت میکردید حالا ک سنشون رفته بالا سنگ رو سنگ بند نمیشه؟؟؟
درسته سنگ رو سنگ بند نمیشه چون از درامد شماها کم میشه (125146)
 
سحر
Romania
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۰:۱۲
مجلس خودش تصویب کرده که نیروهای شرکتی رو باید لستخدام کنید (125147)
 
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۰:۲۴
خدا ازشون نگذره که جوون های مردم رو بیکار کردن (125149)
 
شریفات
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۱:۱۳
بنظر شما یه سری تحصیل کرده کاربلد رو بندازن بیرون بجاش فرزند همکار بیارن خوبه ؟
کرامت انسانی و سال اشتغالزایی کجا رفت پس
شما لطفا در مورد اجراج یک ارگان اینطوری نظر ندین (125157)
 
شریفات
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۱:۱۳
بنظر شما یه سری تحصیل کرده کاربلد رو بندازن بیرون بجاش فرزند همکار بیارن خوبه ؟
کرامت انسانی و سال اشتغالزایی کجا رفت پس
شما لطفا در مورد اجراج یک ارگان اینطوری نظر ندین (125158)
 
حسینی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۲:۳۴
به ماهم قول استخدام داده بودن و گفتن روال بانک صاذرات برای استخدام همینه والا کارهای بهتری هم بود و فرصتها رو بخاطر بانک از دست دادیم به امید استخدام
بعدشم استانی که ماهستیم خیلی نیاز به نیرو داره
چراماهایی که کارکردیم و به روال کاری بانک و سیستمهاش اشناییم رو نمیگیرن؟!
یا قراره بازم بجتی ما بچه های کارمندارو بگیرن مثل سنوات قبل (125159)
 
جوان ایرانی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۶:۳۱
اگر کارمند صادرات هستین فراموش نکنیدکه خودتون یا همکارانتون هم چندین سال شرکتی بودین. تاکی باید قربانی سلیقه مسئولین شد یک روز درخواست نیرو میدن طی یک نامه قطع همکاری اعلام میشه...بافرزندان خودتونم این طور رفتار میشد ساکت مینشستین (125163)
 
امیر
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۹:۰۳
انصاف چیز خوبیه... همین الانم نصف کارمندای صادرات قبلا شرکتی بودن... (125168)
 
فرد مطلعتر
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۵۳:۰۲
بانک سر هر مسئله بیاد یه عده آدم رو بیاره سر کار بعدش بگه تموم قرارداتتون بفرمایید بیرون نگاهم نکنه اونا سن استخدامشون گذشته یا نه فرد میاد جونیش رو میذاره و صبر و حوصله به خرج میده تو کارش بعدش یه دفعه میگن قرارداد تموم ما دیگه شمارو نمی خواییم (125172)
 
مشتری بانک
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۶:۳۸
کی گفته ارگان دولتی فقط مال یه عده هستن ک توش ریشه زدن؟؟
نکنه شما جز ژن برتر هستید ک اتقدر براتون حضور این نیروها سخت امده؟ (125193)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۲۰:۱۱:۱۳
بانک صادرات به دلیل بازی با سرنوشت ۷۰۰ خانوار باید جوابگو باشه
من از تهرانی ها خبر ندارم
ولی از ما شهرستانی ها مصاحبه رو تو سرپرستی بانک صادرات انجام دادن نه شرکت.
چرا اون موقع نگفتن قرارداد موقتیه ها؟ (125247)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۶ ۰۰:۳۷:۲۱
سلام دمت گرم که همه چیزو دقیق توضیح دادی .مگه میشه با آزمون مجازی تو خونه استخدام بانک شد (125768)
 
مجید
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۱۶:۴۸
واقعا این درستش نیس این همه جوون تو سالی که به نام اشتغال هستش از کار بیکار بشن. این ها جوانان تحصیل کرده ما هستند (125125)
 
ترویجگر
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۰:۴۰
از وقتی که حرف قراردادی کردن نیروهای شرکتی زده شد نامه اخراج ما هم صادر شد این بی عدالتیه (125126)
 
منفرد
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۱:۰۵
بانک کار بسیار اشتباهی کرده. اگر این نیروها را نمی خواسته چرا قراردادبسته با شرکت و استخدام کرده؟ اگر هم نیاز داشته درست نبوده اینطور اخراج کنه. بانک صادرات همینطوری هم نیرو کم داره، خب خیلی راست میگه همین ها رو جذب کنه. اگر بودجه نداره چرا راه به راه اسپانسر میشه؟ به حای ریخت و پاش الکی فکری به حال نیروهاش کنه. (125127)
 
طهماسبی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۴:۱۲
این نیروها تحصیل کرده بودن وبا ازمون وگزینش وارد محیط کاربانک شدن از سرچهار راه پانشدن برن ک به راحتی بعداز دوسال اتمام قرارداد از کاربی کاربشن (125132)
 
s.d
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۵:۱۹
خیلی بده که بچه های ما امنیت شغلی ندارند و هرلحظه باید تنشون بلرزه که فردا چه اتفاقی قرار بیافته.یکسری ازدواج ممیکنند بچه دارن،قسط..هزار چیزه دیگه که همه ی ما درگیرش هستیم،بنظر باید فکر اساسی و کار اساسی انجام بشه،
بیکاری فقر و طلاق و اعیتادو خیلی چیزای دیگه برای ما و حامعه امون داره،مسئولین باید دلسوز این بچه ها باشن. (125135)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۸:۵۷
هم زمان ۷۰۰ نفر از نیروهای مشغول به کار در بانک تحت عنوان ترویجگر بدون اطلاع رسانی قبلی در یک روز اخراج شدند (125143)
 
یک ترویجگر
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۲۹:۱۵
باید به اطلاع برسونم که شرکت گسترش انفورماتیک زیر مجموعه بانک صادرات هست. ما در شعب بانک صادرات کار میکردیم. اون موقع که از ما کارهایی غیر از وظایفمون برای بالارفتن آمار شعب و نوش جان کردن کارانه که پشیزیش به ما نمیرسید میخواستین از این حرفا نمیزدین که ما جزو بانک نیستیم الان زبون بعضیها دراز شده؟
ااون موقع که با وعده وعید استخدامی یه مشت جوان بی دفاع تحصیل کرده رو امیدوار میکردید از این حرفایی ک الان میزدینو نمیگفتین.
متاسفم برای بعضی ها و اونها رو به خدا واگذار میکنم. منم ماه به ماه حقوق و وام و مزایام رو بگیرم از این حرفای شما میزنم. سیر از گشنه خبر نداره متاسفانه (125144)
 
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۰:۱۹
الان تو کشور ما اکثر نیروهای کاری قراردادی یا شرکتی هستن که ماهیانه یا سالانه قراردادشون تمدید میشه. اگه قرار باشه بعد از پایان هر قراردادی بعد از چند سال کار نیروها تعدیل شن که دیگه امنیت شغلی ای وجود نداره.واقعا بعضی دوستان چقد کوته فکرانه نظراتشون رو ارسال میکنن (125148)
 
من ایرانی هستم
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۵:۵۹
سلام، بانک صادرات در سال تولید و اشتغال زایی در یک روز ۷۰۰ نفر نیروی شرکتی خود را اخراج کرده و این جوان های تحصیل کرده نان آور خانه بودند. (125151)
 
رضا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۷:۱۳
بانک صادرات ۷۰۰ نفر نیرو رو به وسیله شرکت گسترش انفرماتیک جذب کرد و بعد از انجام آزمون و دو مرحله مصاحبه حضوری که در ساختمان بانک صادرات انجام شد، استخدام کرد و همه افراد به اعتبار بانک صادرات وارد این کار شدن و تو این مدت دو سال کلی موقعیت شغلی مناسب رو از دست دادن،حالا چطور میتونن به این راحتی همه رو اخراج کنن.
این اصلا منصفانه نیست، در صورتی که بانک صادرات واقعا با کمبود نیرو مواجه هست و باید این نیروهای شرکتی رو که واقعا مفید و بادانش و با تجربه هستن رو جذب کنه نه اینکه اخراجشون کنه (125152)
 
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۸:۵۵
خدا خیرشون نده جوون های مملکت رو بیکار کردن (125155)
 
فتحی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۱:۰۳
خدمت جنابی به اسم فرد مطلع باید عرض کنم شما هیچ اطلاعی ندارید پس بیخودی نظر ندید .بانک صادرات با همین کارا که تاحالا به هیچ جایگاهی نرسیده و تو کل شعبش اگه سر بزنید یه مشتری راضی پیدا نمیکنید.سنگ رو سنگم موقعی بند نمیشه که بانک صارات نیروهای متعهد و اگاه بکارشو میاد بیرون میکنه که دوماه دیگه از فرزندای همکار و بازنشسته نیرو جذب کنه.این بی عدالتی ها بی جواب نمیمونه (125156)
 
اسد
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۲۲:۰۹:۲۷
بانک صادرات یک بانک خصوصیه . و هر شرکت خصوصی حق داره براساس سود و زیانی که داره برای جلوگیری از هزینه های مازاد براساس مصوبات قانون کار نیرو استخدام کنه و یا استخدام نکنه . نیروهای ترويجگر توسط شرکت طرف قرارداد بانک و بصورت موقت بکار گرفته شد . ساعت هشت صبح میآمدین و بدون استرس و دغدغه با نصب چند تا همراه بانک کارشون رو ادامه میدادن . از اون گذشته تجربه قبلی ثابت کرده که خانمها توان تحویلداری ندارن . (125253)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۵ ۱۹:۰۱:۲۹
دقیقا (125737)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۱۵:۲۶:۵۶
اگر نیروی آگاه که میفرمایید شما باشید که دو ساله خودتون رو به مسائل بانکی آگاه میدونید، پس کل سیستم بانکی باید جمع کنه بره، اگه میشه دو ساله به کارهای مالی مسلط شد، 4 تا همراه بانک نصب کردن و این کارا که نمیشه اسمش رو گذاشت آگاهی، خیلی از نیروهای ترویجگر سفارش شده بودن، اگر نمیدونید در جریان باشید و از همون نفرات دارید خط می گیرید که با شلوغ کردن شاید به جایی برسید (125385)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۲۰:۴۰:۲۱
اگه شما توانایی وعرضه داشتید همون 4تا همراه بانک فعال می کردید تعدادتون که تو شعبه کم نبود هنوزم اگاهی شو ندارید تماس می گیرید از اخراجی ها ساده ترین سوالها می پرسید اگه همین برخورد ترویجگرا وتشویق واموزش مشتری نبود امار خدمات الکترونیکی بالا نبوداگه بد بود یک سال بعد از تهران تمام روستاها نیرو نمی گذاشتید با وجود کارمندای از خود راضی مثل شما بااین طرز فکراین خدمات نتیجه امروزو برا بانک نداشت (125417)
 
کارشناس
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۳:۳۰
انک صادرات در سرپرستی خود از ۷۰۰ جوان تحصیل کرده آزمون و مصاحبه انجام داده با عنوان استخدام نیروی شرکتی و بعد از ۲ سال در آخر شهریور ۹۶ همه را اخراج کرده، در سال تولید و اشتغال زایی.لطفاً پیگیری کنید!!! (125160)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۶:۰۳
اونایی که نظرات منفی دارن یه مشت حسودن،ما به شما چیکار داریم،دنبال حق خودمونیم (125161)
 
فرد مطلعتر
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۶:۲۰
قرار نیست که هر سازمانی دلش بخواد برا چند ماه یه عده رو بیاره سر کار بعد بگه تموم قراردادتون و خسته نباشین ؛ اینطوری حتما سنگ رو سنگ بند میشه (125162)
 
مجتبی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۷:۳۰
این حق ترویجگرا نیس ک بعد از دوسال خیلی راحت بگن قرارداد تمامه.... تو هیچ ارگان دولتی نیروی شرکتی رو بیکار نکردن (125164)
 
زهرا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۷:۴۷
خوب از ما مصاحبه کردن.ازمون گرفتن.ازما کارکشیدن هیچی نگفتیم.سکوت کردیم.جون ب کارمون علاقه داشتیم.مشتریا ازما راضی بودن.ولی حق ما نبود یهویی بیرونمون کنند.مگه ما موش ازمایشگاهی بودیم با روحیه ما بازی کرد.اگه میخاستن ی سال فقط این کار باشه از کارمندای خودشون استفاده میکردن مارو چرا استخدام کردن (125165)
 
صادق
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۴۸:۰۳
اکثر نیروهای رسمی یه زمانی شرکتی بودن
وقتی بانک صادرات الان کمبود نیرو داره تا اخر سالم قراره کلیا بازنشسته شن چرا از نیروهای شرکتیش استفاده نکنه که با کارای بانک اشنایی دارن. این ظلم نیست که 560نفر خانواده رو از نون خوردن بندازن که اکثرا متاهل و بچه دارن کسایی که با هزارتا امید امدن سرکار واسه هزینه قسطاشون و کرایه خونه رو این حقوق حساب باز کرده بودن.. (125167)
 
مجتبي
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۰۷:۱۵:۳۶
سلام
اخه خود بانكها تو پرداخت حقوق نيروهاش در جا زده وحسابهاي مالي اونها زيان ده ميباشد (125276)
 
ناشناس
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۳:۵۲:۲۷
جای تاسف داره . در سال اشتغال (125171)
 
محمد
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۴:۰۵:۴۳
این بدبختها رو اخراج کردن اونوقت کارمندهای تعاونی میزان رو بردن سر کار و چون نیرو مازاد بوده و کارکنان موسسه میزان پشتشون به قوه قضائیه بند بوده جرات نکردن اونارو که قراردادی هستن اخراج کنند و قراداد نبندند و این بدبختا با 10 سال سابقه که عمرشونو تو صادرات گذاشتن اخراج کردند و قرارداد نبستند لطفا واقیعت منو چاپ کن اخبار بانک بدون سانسور (125173)
 
ترویجگر
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۴:۱۵:۳۶
سلام...به گفته نهاد های حکومتی و مجلس کشور شرکتهای وابسته ب نهادهای دولتی باید جذب بانک شوند...لطفا فرافکنی نکنید وقتی تو بطن قضیه نیستید و میخواهید خودتون رو مطرح کنید... (125176)
 
ترویجگر
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۱۵:۳۲:۱۳
بانک صادرات دولتی نیست، در جریان باشید (125389)
 
مهدی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۴:۴۰:۰۱
لطفا پیگیر کار همه نیروهای شرکتی باشید نداشتن امنیت کاری تو جامعه ما بیداد میکنه (125184)
 
زهرا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۴:۴۷:۴۵
ازما هی میخاستن همراه بانک بزنیم هی میگفتن اگه خوب کارکنید بانک جذبتون میکنه.ماهم با انگیزه کارمیکردیم.با مشتریا خوب رفتارکردیم بی احترامی کردن هیچی نگفتیم.کجای دنیا این ظلم رو قبول میکنه.واسه بانک خیلی راحت بود بیرون کردن ما.ولی ندونستن خیلیا بیکارشدن اقساطشتون مونده خرج زندگیشون مونده.مگه ما چی خاستیم از شماهاا.میخایم ب کارمون برگردیم.اخه دلتون سنگه.متاسفم واسه کشور خودم (125185)
 
حیسیس
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۸:۴۵
شما باید از طریق شرکت طرف قزارداد بانک پیگیر باشین
ان هرجا برین بگین بانک اخراجم کرده بهتون میخندن (125189)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۰۴:۲۵
به شما كه رفتارتان مثل شمر و يزيد هست بايد خنديد خجالت يكشيد با اين طرز فكرتون (125212)
 
منتخب
United States
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۳۰:۵۳
جناب انگار شما در جریان نیستین
ما راهنمایی ازتون خوایتیییم؟
شما برو او ۳۰۰ اضافتونو بگیرید . انگار ما جای شمارو تنگ کرده بودیم (125232)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۹:۲۶:۰۲
مگه بانک نامه اتمام قرارداد ونزدبرا شرکت واتمام همکاری بهمون می خندن!!!جای تاسف داره به حال جوونای مملکت که به خاطر معضل بیکاری تن به این کارای پروژه می دن وبعد این که بهمون بخندن جای تاسف داره نه خنده (125242)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۰۷:۳۹:۴۴
واقعا جای تاسف داره نه خنده یه عده جوون به خاطر بیکاری تن به کار پرو›ه دادند تا کی جوونا بگردن دنبال کار واسه شرکتای زیر نظر ادارات وسازمان ها ویه مدت پرو›ه کار کن بعد بیرون تازه بهتم بخنذن (125280)
 
حم8146
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۵:۳۸:۴۵
بانک از نظر قانون اداره کار هیچ تعهدی به ترویجگرها نداره چون اصلا نیروی بانک نبودن
ما من 28 ساله سابقه دارم هنوز اینقدر پررو نشدم واسه بانک
ما این ترویج گری از ابتدا مقرر بود به کارکنان قراردادی بانک سپرده بشه کارکنانی کهالان بعد از حداقل ده سال سابقه هنوز یا خدماتین یا ماشین نویس اما نظر بر این شد که بطور آزمایشی از بیرون بیارند تا حصول نتیجه شود
ما هیچ خانم ترویج گری رو تو استانمون ندیدم که نان آور خونه باشه همه واسه سرگرمی و استقلال طلبی و خودخواهی خودشون میومدن سرکار و یا همسر شاغل داشتن یا نون خور پدر بودن و نیازی به شغل نداشتن
ارم اینکه اگر قراره نیرو بگیره بهتر اینه که از مردها نیرو بگیره تا این مرد جوان جرات ازدواج پیدا کنه
خانم که تا دیتش به جیبش میره قید شوهرو ازدواجو میزنه (125191)
 
ناشناس
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۷:۴۱:۴۴
شمابا 28 سال سابقه کار چقدر بی شخصیت هستید ک ب دختر میگید نون خور پدر.
یه دختر دستش تو جیبش باشه سگش میارزه ب اینکه همسری امسال شمارو داشته باشه. یکی مثل شما نه به درد همسری میخوره نه حتی لایق اسم شریف پدره.
شما فقط ب درد همون بانک میخورید ک روز ب روز طمع کارترتون کرده و شخضیت و شعور و ازتون گرفته (125202)
 
عبدالله
۱۳۹۶-۰۷-۱۵ ۱۹:۰۹:۳۵
خیلی بی ادبی با بزرگتر اینجوری صحبت میکنن (125740)
 
ترويجگر تعديلى
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۰۲:۰۶
ببخشيد جناب حم8146
حرف شما رو قبول ندارم در كمال بى رحمى صحبت ميكنيد و نظر ميديد هيچ خانمى تو اين جامعه نُون خور نيست بلكه نون آور هست خود من پدرم در قيد حيات نيست و مادر و خواهر بيمار دارم اميدوارم روزى به اين درد گرفتار بشى و شرمنده زن و بچه ات بترس از آه بچه يتيم و ترويجگران تعديلى بى گناه واگذارت كردم به خدا (125211)
 
United States
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۰۵:۳۶
شما اول برید دوباره دو واحد زبان فارسی دوره دبیرستانو پاس کنید بعد بیاید اظهارنظر کنید برادر من. شما هنوز سواد نگارشیتون در سطح این سایت نیست (125213)
 
United States
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۰۷:۴۷
مث اینکه این یارو رفته خواستگاری یه خانم شاغل و بهش ندادن عقده ای شده بیچاره. تو با 28 سال سابقه انفد نفهمی که به دختر میگی نون خور.خیلی بدبختی دلم به حالت میسوزه. عقده ای بودنت خیلی تابلوعه (125216)
 
شریفات
United States
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۳۴:۲۹
کاری به قانون و حق و حقوق ندارم
انگار نه من ترویجگر بودم نه توی بانک کار کردم
شما چطوری در مورد دیگران اینطودی قضاوت میکنید؟ (125234)
 
رها
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۳۸:۰۸
ترویجگرا جای شما تنگ کردن اونا حق دارن از حقشون دفاع کنن حصول نتیجه شد تمام همین پس من جوون چند جای دیگه برم پروژه کار کنم تا برا شرکتای زیر نظر ادارات حصول نتیجه بشه پس تضمین شغلی اینده من چی میشه در ضمن کی حاضره برا سرگرمی با امثال تو همکار بشه گویا شما فقط بلدید خانما تحقیر کنید اینم نتیجه 28سال کاره سیر خبر از گشنه نداره همه رو با یه چوب نزنید (125236)
 
نرگس
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۵۰:۱۷
شما با 28 سال سابقه بهتر نیست هر چه سریعتر بازنشسته شید با وجود چنین افکاری؟؟؟این افکار برای جامعه و کشور سمه....
به نظرم ترویجگر ها هم دانش هم.هوش هم سرعت عمل هم.برخورد مناسب و دراخر شرایط نرمال تری دارن برای ورود به چنین ارگان هایی.بدین صورت هم مشتری راضی هست هم راندمان و منابع بانک بالاتر میره.....
بعضی از همکاران بانکی با حضور بی ثمرشون اسم بانک رو هم خراب کردن (125238)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۹:۰۲:۵۴
متاسفم برای طرز رفتار و بی احترامی شما نسبت به این افراد که از جون و دل زحمت کشیدن
متاسفم که با 28 سال سابقه کار اخلاق و رفتار مناسب ندارین و بانک به نیروهای با ادب و خوش رفتار نیاز داره
ترویجگران بانک صادرات جز خوش رفتارترین نیروها برای جذب نیروها بودن شما از اونایی هستید که روزی حداقل چند بار با مشتریا دعوا میکردن و مشتریا شکایت شمارو برای ما می آوردن (125239)
 
محمد مهدی
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۹:۳۰:۱۸
کاش شما هم نیروی شرکتی بودی تا میفهمیدی با حقوق 1 میلیون تومن زندگی یعنی چی اونوقت یهو بگن اخراج شدی چه حالی داره (125243)
 
ساری
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۲۰:۱۷:۰۷
امثال شما ۲۸ سال سابقه کار و هم دیدیم که شاخص دفترچه رو خیر میزدین و واسه یه دفترچه طرفو یه ماه سر میگردوندین.خوبه باز از زحمات ما شما پاداش میگرفتین، چیزی که حقتون نبوده و اینا رو هم فقط ماهایی میدونیم که شما رو دیدیم که چه میکنید تو بانک. تمام مدت یا سیگار میکشیدین یا تو سرویس بهداشتی بودین یا صبحانه میخوردین همیشه هم مشتریاتون ازتون ناراضی بودن و شکایت شما رو به ما میکردن. شما جایگاهتون در حد همون هست که بعد ۲۸ سال تحویلدار باشین و روزی ۳۰تا سند هم نتونین بزنین. تمام روسای شعب از کار ماها راضی بودن و ماها رو تو سر شما میکوبیدن و خار چشمتون بودیم. جای شما رو هم نگرفتیم از حقوق شما هم قرار نیست به ما ببخشن. پس خودتونو تو مسائلی که به شما مربوط نیست دخالت ندین. (125248)
 
ترویجگر پولدار
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۲۳:۵۷:۰۲
خب چرا از نیروهای خودتون استفاده نکردین بنده خدا کدوم یکی از شماها حوصله داره انقد با مشتری سروکله بزنه و راهنماییش کنه مشتری شده ده بار مراجعه کرده و برنامش حذف شده بهر دلیلی بیومد پیش شما همون بار اول پرتش میکردی بیرون....در ضمن شما تو زندگی ترویجگرا بودین چقدر خبر داشتین از وضع مالیشون چقد خبر داشتین که اون خانم مجرد چقدر از حقوقش رو به پدر و مادر پیرش میده و کمک خرج خونه ای هست که چنتا بیکار داره ...متاسفم برا این طرز فکرتون واقعا متاسفم...التماس تفکر (125261)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۱۵:۳۸:۱۴
با نظرت موافقم، واقعا یکی از مشکلات ازدواج نکردن خانمها، همین شاغل بودن اونهاست (125391)
 
۱۳۹۶-۰۷-۱۵ ۱۹:۰۶:۲۹
برید بیرون (125739)
 
mahame
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۸:۰۷:۴۵
مثل اینکه این اقا با 28سال سابقه کار به قول خودش هنوز زن نگرفته ،یعنی هیچ کس زنش نشده ،همچین رو دلش مونده ،برادر شرایطت رو بگو بلکه بتونیم یکی مثل خودت عذب اوقلو پیدا کنیم ،حرصم نخور پوستت خراب میشه . (125215)
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۹:۱۶:۲۹
سلام
اینها هم از مردم این مرز وبومند . غریبه که نیستند . مگه اینها توی این مملکت چه کار کردن که بایستی بصورت شرکتی کار کنند .مگه اینها همون برادران وخواهران ما نیستند .حتما بایستی اینها (خدای ناکرده ) ذلیل و زمین گیر بشن تا یک عده ای برایشان ترحم ودلسوزی کنند . شما از این وضعیت خوشتون می آید/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (125240)
 
زهرا
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۱۹:۳۵:۴۰
کارمندای محترم بانک صادرات چرا بی احترامی میکنید.اگه ماها بخاطر تفریح اومده بودیم همون ماه اول انصراف میدادیم.ن اینکه بیوفتیم دنبال مشتری که از خدمات بانک شما استفاده کنند.بارها شده مشتریا اومدن پیشم من گفتن که کارمندا بی احترامی میکنند اصلا توجه نمیکنند.ما دست از تلاش برنمیداریم.بعدشم شخصیت ترویجگران اجازه نمیده با ادمایی مث شماها بحث کنیم.در شان یه کارمند نیس. (125245)
 
حسین
United States
۱۳۹۶-۰۷-۱۱ ۲۱:۴۳:۲۸
یه خواهشی دارم از سایت اخبار بانک ،یه گزارشی از بی عدالتی حقوق و دستمزد در بانکها در مقایسه با بانکهای دیگه تهیه کنید ، و وضعیت استخدامیشون واقعا چرا باید اینهمه تفاوت باشه ، بعضی از این بانکها چه چیزایی که در قرار دادهاشون نمینویسن، (125252)
 
علیرضاکوشکی
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۰۹:۵۹:۰۵
سلام خدمت همه نیروهای شرکتی در تمامی ارگان های دولتی لطفاً یک گروه در تلگرام تشکیل بدید که با هم هماهنگ باشند.منم یک نیروی شرکتی مثل همه شما (125320)
 
ترویجگر
Romania
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۰۲:۲۴:۰۳
من از مسئولین خواهش میکنم به وضعیت ما رسیدگی بشه از وقتی صحبت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شد همه رو اخراج کردن نخواستیم همون نیروی شرکتی بمونیم فقط نون زن و بچه و خانواده ما رو نبرید لطفا ما چه گناهی کردیم با مدرک فوق لیسانس کامپیوتر ایتجوری باید دربه در کار بشیم (125266)
 
مجتبي
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۰۷:۰۷:۵۰
سلام
من از همه همكاراني كه به اين شبكه خدمت كردند تشكر ميكنم واز اقاي نوري كه از ترويجگران خوب وبا اخلاق در اصفهان شعبه شكرشكن كمال تشكر را دارم (125275)
 
علیرضا کوشکی
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۰۹:۵۷:۵۱
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت ،من از حضرتعالی و همه همکاران عاجزانه تقاضا دارم با توجه به اینکه قرار بود در شهریور سالجاری مجلس پیگیر استخدامی نیروهای شرکتی در همه ارگان ها ی دولتی بشه لطفا این قضیه رو که پای بیش از 500هزار نیروی شرکتی درمیان هست به جد پیگیری کنید (125319)
 
حمید
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۱۵:۵۳:۴۱
با عرض سلام
من یه سوال دارم چرا به همه نمیگید شما با چه شرایطی اومدید وآیا به شما قول استخدامی دادن؟ (125392)
 
سلام
۱۳۹۶-۰۷-۱۲ ۱۹:۵۱:۴۸
حالا چرا شما فشارتون رفته بالا. همه جا اول نیرو رو به صورت شرکتی میگیرن بعدش استخدام رسمی میکنن. تو سال اشتغال و با تصویب مجلس نیروهای شرکتی باید استخدام بشن، حالا شما این وسط چیکاره ای خدا می دونه. (125413)
 
کارشناس ارشد
۱۳۹۶-۰۷-۱۴ ۱۷:۴۶:۴۶
با سلام خدمت شما بزرگواران
در سایت بانک مرکزی، قسمت تماس با ما، قسمت پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی،شکایت ودرخواست خود را نسبت به بیکار شدن ۶۰۰ نیروی شرکتی ثبت کنید.

مطمئن باشید نتیجه میدهد. (125574)
 
ترویجگر
۱۳۹۶-۰۷-۱۶ ۰۹:۳۶:۵۲
قابل توجه دوستانی که میگن اینها نیروی شرکتی بودن و ربطی به بانک نداشته.
شماره نامه اداره ثبت: ۱۳۹۵۳۰۴۰۰۹۰۱۰۹۳۵۴۲ تاريخ نامه اداره ثبت: ۱۷/۸/۱۳۹۵
آگهي تغييرات شركت گسترش انفورماتيک ايران شركت سهامي خاص به شماره ثبت ۸۱۹۸۴ و شناسه ملي ۱۰۱۰۱۲۶۶۳۰۹
به استناد صورتجلسه هيئت مديره مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۵ تصميمات ذيل اتخاذ شد: جمشيد جام خانه به كد ملي ۴۵۱۹۷۳۸۳۴۲ به
نمايندگي از شركت سرمايه گذاري توسعه ساختمان سپهر تهران به شناسه ملي ۱۰۳۲۰۲۱۵۲۱۳ به جاي رضا حيدري با كد ملي
۰۰۴۷۲۳۵۴۷۰ بسمت عضو هيات مديره ميثم معافي با كد ملي ۳۹۶۱۸۵۷۳۳۴ به نمايندگي از شركت واسپاري سپهر صادرات به
شناسه ملي ۱۰۳۲۰۴۶۹۴۷۴ به جاي حميد رضا حنطه با كد ملي ۱۲۶۲۲۸۰۹۴ بسمت عضو و رئيس هيئت مديره محمد علي اكبر
زاده انزابي با كد ملي۰۰۷۶۳۵۵۳۶۵ به نمايندگي از شركت كارگزاري بانک صادرات ايران به شناسه ملي ۱۰۱۰۱۴۶۵۲۱۸ به سمت
مديرعامل و عضو هيات مديره حميدرضا حبيبي با كد ملي ۰۳۸۳۶۶۴۹۸۵ به نمايندگي از شركت سرمايه گذاري گروه صنعتي رنا
شناسه ملي ۱۰۱۰۰۷۲۷۱۶۰ به سمت عضو هيات مديره رضا گودرزي با كد ملي ۰۰۴۹۷۵۳۸۵۱ به نمايندگي از شركت بانک صادرات
ايران شناسه ملي ۱۰۸۶۱۷۳۶۰۶۲ به سمت عضو و نائب رئيس هيات مديره براي بقيه مدت تصدي انتخاب گرديدند كليه اسناد و
اوراق تعهدآور شركت با امضا مدير عامل و رئيس هيات مديره متفقا همراه با مهر شركت معتبر بوده و نامه هاي عادي و اداري
شركت با امضا مدير عامل منفردا همراه با مهر شركت معتبر مي باشد.
شماره پيگيري : ۹۵۰۸۱۷۹۷۶۶۵۱۲۵۷
این شرکت صدرصدش واسه بانک صادرات هست و فقط با اسم شرکت باعث بیکاری600 نفرشدن (125787)
 
خودم
Germany
۱۳۹۶-۰۷-۲۳ ۱۱:۵۹:۰۹
واقعا که وجودشون برای بانک ضروری بود (126592)