۰
۶
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴

تجمع اعتراضی سهامداران پردیسبان در مشهد

اخبار بانک: برای دومین بار سهامداران شرکت پردیسبان تجمع اعتراضی آرام برگزار کردند.
تجمع اعتراضی سهامداران پردیسبان در مشهد
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، حدود ۳۰۰ نفر از سهامداران پردیسبان قریب یک سال و نیم بلاتکلیفی و سرگردانی ، در پی احقاق حقشان و کمک از دستگاه قضا، دیروز در تجمعی آرام در مقابل دادگستری مشهد تجمع و به نشانه مرگ دسته جمعی و خاموش دچار و برای دومین بار بر روی سنگفرش خیابان ساجدی خوابیدند.

پس از گذشت ۱۸ ماه از بحث فروش سهام و عملیاتی نشدن پروژه، سهامدارانی که می خواهند پولهایشان را دریافت کنند، هیچ پاسخی از سوی مسئولان فروش پردیسبان دریافت نکرده اند.

سهامداران که هر روز بیش تر از پیش احساس ناامیدی و بلاتکلیفی می کنند و هر روز زندگی های خود را متزلزل تر از پیش می بینند ،تنها خواستار برگشت پول های خود هستند.

یکی از سهامداران این مجموعه در گفتگو با خبرنگار ما اینگونه عنوان می کند: ابعاد این کلاهبرداری آنچنان عظیم است که خانواده های بسیاری را داغدار کرده است،خانواده هایی که از نداشتن پول برای درمان عزیز خود مستاصل شده اند،خانواده هایی که فرزندان یتیم دارند.

وی ادامه می دهد: همه این ها بیانگر درد بزرگی است که بر دل های مردم نشسته و امیدی جز دستگیری مقامات قضایی نسبت به وضعیت تاسف بارشان ندارد و با این مشکلات دیگر رمقی در جان هایشان نمانده است.
https://akhbarbank.com/vdcefz8e.jh8wzi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامداران پردیسبان
درود بر شرف و غیرت این عزیزان .خدا عمر با عزت عنایت کنه و برای عوامل شرکت و بانیان آن عذاب و نابودی و ساقط شدن از زندگی را خداوند خواستاریم.
ان شاا..
ربطی نداره دولت میخواست جلوی این شکل سرمایه گذاری رو بگیره که مردم رو تنبیه کنه برن پولاشون رو بزارن تو بانکها
سهامدار پردیسبان
درد و بلای شرکت کنندگان تجمعات بخوره سر عوامل و بانیان شرکت
ماجرا از چه قراره؟ چرا یک سر همه ی این مالباختگی ها به مشهد وصله؟ مردم مشهد به جای اینکه فعالیت تولیدی بکنن، همش دنبال سرمایه گذاری بی دردسر هستن!!!
ماجرا از این قراره
United States
ماجرا از این قراره که ما اگه سرمایه گذاری نکنیم شماها تعطیلات همه میرین دوبی و انتالیا پول مملکت رو توی جیب عربها وترکها می ریزید.تا حالا از خودت سوال کردی این پولها بعد کجا ها خرج میشه تا حالا با خودت فکر کردی دوبی وانتالیا فعالیت تولیدی ندارند پس چرا میلیونها نفر هر سال اونجا چرا میرند تا حالا وضع هم وطنها رو اونجا دیدی ....
محمد
United States
مسئولان محترم اگر روز اول به وظیفه خودتان عمل میکردیدواز تبلیغات این شرکت در رسانه ها جلوگیری میکردید. عده ای از مردم گرفتار و بدبخت نمیشدن .خدا نمی بخشه کسانی رو که برای مردم گرفتاری درست می کنند
تازه ترین اخبار