در این شب عید؛

کارمندان 2 موسسه بحران زده را دریابید

18 اسفند 1394 ساعت 9:42

اخبار بانک: کارکنان دو موسسه مالی میزان و ثامن الحجج این روز ها حال و روز خوشی ندارند.


به گزارش اخبار بانک، سرنوشت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج که چندی است در بحران کمبود نقدینگی دچار شده همچنان نامعلوم است.

در این میان بانک پارسیان بنا به تکلیف بانک مرکزی سپرده های برخی از مشتریان این موسسه مالی و اعتباری را بازپرداخت کرده اما بسیاری از مشتریان همچنان آینده نامشخصی دارند.

این موسسه که بیش از یک دهه سابقه فعالیت در عرصه پولی و بانکی کشور البته در قالب تعاونی اعتبار را دارد کارمندان و پرسنل زیادی را نیز استخدام کرده است.

این پرسنل به امید روزهای خوب و آینده نیک در استخدام موسسه مالی ثامن الحجج شده اند و تجارت بسیاری نیز در عرصه بانکی و پولی بدست آورده اند.

اما حال که بانک مرکزی بنا به قانون، تخلف مدیران، لج بازی و یا هر چیز دیگری که اسمش را بگذاریم در حال بازپرداخت سپرده های مشتریان این موسسه و در نهایت کوچک سازی آن است.

این بازپرداخت سپرده ها و در نهایت کوچک سازی ثامن الحجج موجی از ناامیدی و یاس را در بین کارمندان این موسسه ایجاد کرده است.

سرنوشت نامعلوم این روزهای کارمندان موسسه ثامن الحجج و میزان کم از نگرانی سپرده گذاران این موسسه ندارد و بهتر است بانک مرکزی همزمان با بازپرداخت وجوه سپرده گذاران فکری نیز برای کارمندان بکند.

در این روزهای منتهی به عید نوروز باستانی چه خوب است که مسئولان امر حال این روزهای کارمندان موسسه ثامن الحجج را بیش از پیش دریابند.


کد مطلب: 42053

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/note/42053/کارمندان-2-موسسه-بحران-زده-دریابید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com