۰
۲۵
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
6 موسسه مالي و اعتباري تجمیع می شوند

کارسازان آينده ،پیشگامان،امین و مشیز ادغام مي شوند

صندوق جوانان خیر از بانک مرکزی مجوز ندارد
هم اکنون حدود ۱۰ موسسه اعتباری وجود دارد که چهار موسسه تجمیع می شود زیرا با ردیابی بانک مرکزی مشخص شد ، سرمایه این موسسه ها مال خودشان نیست.
کارسازان آينده ،پیشگامان،امین و مشیز ادغام مي شوند
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، معاون نظارتی بانک مرکزی در گفت و گو با واحد مركزي خبر از ساماندهی و ادغام ۱۱۰ موسسه تعاونی اعتبار آزاد خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۶ موسسه ، ادغام و مجوز ۳۰ موسسه نیز باطل شده است.

ابراهیم درویشی افزود: هم اکنون حدود ۱۰ موسسه اعتباری وجود دارد که چهار موسسه تجمیع می شود ، زیرا با ردیابی بانک مرکزی مشخص شد، سرمایه این موسسه‌ها مال خودشان نیست.

وی گفت: بقیه موسسه‌های اعتباری هم اگر خودشان سرمایه نداشته باشند و از تسهیلات دولتی یا پول مردم استفاده می‌کنند؛ تجمیع خواهند شد.

درویشی از ادغام دو موسسه اعتباری آتی و صالحین با بانک لغو مجوز شده "تات" خبر داد و گفت: به زودی بانکی به نام "آینده" تاسیس خواهد شد.

وی همچنین از ادغام موسسه‌ها و بانک‌های کارسازان آینده، بانک الکترونیکی پیشگامان، متقاضیان بانک امین و موسسه در شرف تاسیس مشیز ( به فتح م) و ریحانه گستر خبر داد و افزود: همه آنها با عنوان یک بانک یا موسسه مالی- اعتباری فعالیت خواهند کرد.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: تا پایان امسال شش موسسه مالی - اعتباری دیگر و صندوق هایی که بیش از یک شعبه دارند ، نیز تجمیع و ساماندهی می شوند ، اما صندوق های مساجد ، تکایا و محلات ، مشروط به اینکه با سپرده های مردم زمین ، طلا و ارز نخرند ؛ به فعالیت خود ادامه می دهند و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

درویشی به مردم هشدار داد: وجوه خود را در موسسه هایی سپرده گذاری کنند که مجوز بانک مرکزی گرفته اند.

وی افزود: بانک مرکزی علاوه بر صدور مجوز کلی ، برای تک تک شعب هم مجوز جداگانه صادر می کند که این مجوز باید بالای سر رئیس شعبه نصب شود.

درویشی گفت: متاسفانه عده ای با عنوان صندوق قرض الحسنه،منابع را از استان های مختلف جمع آوری می کنند و مورد سوء استفاده قرار می دهند که یکی از این صندوق های متخلف، صندوق جوانان خیر است.

وی هشدار داد: صندوق جوانان خیر از بانک مرکزی مجوز ندارد و هیات مدیره این صندوق هم فاقد صلاحیت قانونی است.

درویشی خطاب به برخی از حامیان این صندوق هم هشدار داد: اگر در کار نظارتی بانک مرکزی مداخله کنند ؛ اسناد و مدارک تخلف آن را برملا می کند.

وی گفت: اگر موسسه ، بانک یا صندوقی ، سودهای بالا می دهد، ناشی از کمبود نقدینگی آنهاست ، بنا بر این مردم به سراغ این موارد نروند ، زیرا آن ها فقط می خواهند کمبود نقدینگی خود را تامین کنند.
معاون نظارتی بانک مرکزی درباره تغییر نامگذاری موسسه‌هایی که نام ائمه اطهار (ع) را دارند ، افزود : بیشتر این موسسه‌ها ، تغییر نام داده‌اند یا درحال تغییر نام هستند.

درویشی به تغییر نام موسسه مالی - اعتباری ثامن الائمه به ثامن خبر داد و گفت: تغییر نام نزدیک به هفت هزار صندوق قرض الحسنه و موسسه تا پایان سال تمام می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcg.x9yrak9qwpr4a.html
مشاهده نظر مخاطبان
شهروندی از خمین
United States
کارسازان هم که مجوز نداره ونداشته لطفا پولمون رو پس بدید دیگه خوب با سرمایه های مردم پول برای خودتون جمع کردید دیگه بسه پولمون رو بدید تا با سرمایه گذرای تو بانک های معتبر بتونیم به کشورمون خدمت کنیم نه به مالزی و دبی وشما نو کیسه ها گرونی و تورم عاملش شماها هستید
پاسخ به شهروند خمین
چشم کورت را باز میکردی با علم به اینکه میدونستی مجوز نداشته پولت را سرمایه گذاری نمیکردی
شهروند خمینی
من نمی دونستم مجوز ندارین اگر میدونستم این کار رو نمی کردم والانم پولم رو ازتون پس می گیرم ولی شما که ادعای مشتری مداری می کنید این طور حرف زدن درسته اونم با مشتریهاتون که باعث شدن شماها برای خودتون پاساژ و برج بسازید وبا اینکه ما با پولمون که دست شما بود نتونستیم به کشورمون خدمت کنیم ولی این پول برای شما که خوب و واقعا کارساز بود
مشتری وفادار از طهرون
سر موسسه منت نذار.
خوب میرفتی تو بانک ملی سپرده گذاری میکردی.
حالا مثلا با پولت چه خدمتی میخواستی بکنی؟
كارمند شعبه قشم
مهم عملكرد موسسه است كه هميشه سعي كرده صداقت رو پيشه كارش كنه آيا تابه حال شده سودتون واريز نشده ويا به شما دروغ بگن ،سيستم كارسازان مشتري مداري رو سرلوحه قرارداده .وهيچ وقت برا جذب مشتري دروغ نگفته وبه ما هم هميشه گوشزد كردن كه حق اينكار رو نداريم .اعتباركارسازان مردمي سيكل اداري اين اعتبار هم انشاا...رفع ميشه .
ناشناس
شهروند محترم خمین من برای شما متاسفم وارد هر شهری می شوی افتخار اهالی آن شهر بزرگان آن شهرند اما جنابعالی به دلایل نامعلوم (عدم راه یابی به موسسه یا حسادت ) به جمع آوری و نشر اراجیف میکنی چون یک مرد از خطه تو یک موسسه بزرگ با چند میلیون مشتری و کارمند وفادار دارد که چشمان پر حسد توی کوچک قادر به دبدنش نیست عزیز من کارسازان آینده در مانده پس دادن چهار قران پول نداشته تو نیست هدف توی کوچک چیز دیگری است که هیچ وقت آن را نخواهی دید. بدان کارسازان آینده آنقدر بزرگ شده که از دنیا برای سرمایه گذاری دعوت می شود این یعنی موفقیت ما امروز سرمایه گذاری در مالزی و امارت و آمریکا فردا احداث شعبه و یک بانک بین المللی در سرتاسر دنیا این هدف ماست
همشهری خمینی
Iran, Islamic Republic of
برای همشهری مثل تومتاسفم که قدردان زحمات مدیرعامل این موسسه نیستید.شما چه می دانید که مدیرعامل این موسسه برای شهرتون چه کارا که نکرده هرموقع که خواستی می تونی بری پولتو بگیری مگه جلوتو گرفتن این بانک حالا دیگه با 500 شعبه اینقد قوی هست که نیازی به پول امثال تونداره بعدشم داری سود پولتو می گیری آن هم ازهمه جا بیشتر.
ایاموسسه مالی واعتباری کارسازان اینده
سیدابولفضل طباطبایی
لطفا بگوییدموسسه اعتباری کارسازان اینده اعتبارلازم جهت سرمایه گذاری داردیانه
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن موسسه باید مجوزبگیره بعد ادامه فعالیت بده اینطوری بهتر هم هه
چرا دنبال دردسر باشه
م
آقا من پول گذاشتم تو كارسازان آينده الان چي بر سر پول من اومده
مشتر کارسازان اینده
هیچی داداش بولتو بذار سودتو بگیر کیف کن
مهدي
الان نمي تونم پولم رو پس بگيرم
محسن برخورداری شعبه جمهوری یزد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
پیشنهاد مفید و موثر سازنده برای تداوم گسترده به رییس شعبه اقای زارع مطرحه نمودم.امیدوارم هر چه سریعتر موافقت فرمایید تشکر منتظرم
Iran, Islamic Republic of
این حرفها مغرضانه است.کاررقباست.تاکنون عمکرد مثبت داشته است.محسن برخورداری /شعبه جمهوری یزد
محسن برخورداری یزد کوشا فرم
Iran, Islamic Republic of
اقتصادایران سالهاست مریض است مخصوصا بانک مرکزی بی ثبات و هر دم خیال اسلام ایران./.متاسفم بایدساخت چاره ای نیست./.
محسن برخورداری کوشا فرم یزذ
Iran, Islamic Republic of
مدیران محترم کارسازان اینده 2%بقیه سود سپردهای بنده هر چه زودتر واریز کنید شعبه جمهوری یزد چند بار پیغام فرستادم چرا معظل میکنید منتظرم./.
HAMVATANMAN@MIHANMAIL.IR
Iran, Islamic Republic of
دو در صد بقیه سود سپردها را واریز کنید خوش حساب باشید تا مردم به شما اعتماد کنند فریب ندهید کار زشتی است
با سلام خدمت دوستان کارسازان آینده بهترین موسسهای بوده که من تا الان دیدم برین کلاهتونو بندارین هئا که پولتون تو کارسازان هستش
فرهاد
من سپرده گذار هستم و ٢٦در صد گفته شد ٢٨در صد كجا بوده؟
ساسان
ایا قانونی در باره چکهای شما وجود دارد که بتوان گرفت از مشتریان طرف حساب بد حسابتون
کوشا
موسسه کارسازان با سود 28 درصدی داره قوانین بانک مرکزی رو نقض میکنه این یعنی تخلف
مشتر ی شعبه جیرفت -استان کرمان
موسسه ای بسیار عالی وبدون نقض از نظر من خدای
نعمت الله نوذری
من 3ساله بیست میلیون گذاشتم تواین موسسه وراضی هستم بازم میخوام تمدیدکنم
تازه ترین اخبار