۰
بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از 99 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در حمایت از ازدواج جوانان در پنج ماه ابتدای امسال تعداد 99 هزار و 326 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از هفت هزار و 123 میلیارد ریال تخصیص داده است.

بانک ملی ایران از ابتدای مردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری و در یک سال دولت دوازدهم نیز تعداد 214 هزار و 688 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش 25 هزار و 381 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین این بانک در طرح ضربتی ازدواج سال گذشته، بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج را کسب کرد و از این رو مورد تقدیر بانک مرکزی قرار گرفت.

سقف تسهیلات ازدواج در سال 96 مبلغ 10 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با مدت بازپرداخت 48 ماه، اقساط مساوی و نرخ کارمزد 4 درصد بود.
سقف این تسهیلات در سال 97 به منظور حمایت از ازدواج جوانان و بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به 15 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت 60 ماهه و نرخ کارمزد 4 درصد افزایش یافت که پرداخت آن بلافاصله در تمامی شعب بانک ملی ایران کلید خورد.

لازم به ذکر است، به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.
https://akhbarbank.com/vdciwzaq.t1ap52bcct.html
تازه ترین اخبار