۰
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

بیمه نوین در فهرست نمادهای فرابورس درج شد

شرکت بیمه نوین (سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان یکصد و هفتاد و نهمین نماد معاملاتی و یکصدمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج نماد شد.
به گزارش اخبار بانک، شرکت بیمه نوین در آذر 1388 نزد سازمان بورس ثبت و آذرماه سال گذشته در فرابورس ایران پذیرش شده و از روز 21 خرداد ماه جاری با نماد معاملاتی "نوین" در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی و زیر گروه فعالیت‌های مالی و اجرایی به جمع فرابورسی‌ها پیوست.

شرکت بیمه نوین به عنوان هجدهمین شرکت بیمه در کشور در 20 دی ماه 84 تحت شماره 263461 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و پس از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

همچنین موسسان این شرکت شامل سه گروه بانکی و مالی (بانک اقتصاد نوین و شرکت‌های وابسته)، صنعتی (شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت‌های وابسته) و ساختمانی (شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و شرکت‌های وابسته، شرکت پیمانکاری بین‌المللی استراتوس و شرکت‌های وابسته) هستند و سرمایه آن مبلغ یکهزار و 500 میلیارد ریال است که بر این اساس بیش از 80 درصد سهام شرکت بیمه نوین متعلق به سهامداران حقوقی و حدود 20 درصد سهام آن نیز متعلق به سهامداران حقیقی است.
https://akhbarbank.com/vdcenw8p.jh8zzi9bbj.html
برچسب ها: بیمه نوین
تازه ترین اخبار