۰
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴

مشکل تخلیه سریع باتری در ios 11.4

مشکل تخلیه سریع باتری در ios 11.4
برترین ها: اپل در اواخر ماه گذشته به روز رسانی iOS 11.4 را منتشر کرد. یک به روز رسانی کامل، شامل بسیاری از ویژگی های جدید و تغییرات مختلف، اما به نظر می رسد که این به روز رسانی یک مشکل جدی برای کاربران ایجاد کرده است. تعداد زیادی از کسانی که دستگاه های خود را به iOS 11.4 ارتقا داده اند در فضای مجازی و انجمن رسمی اپل شکایت از تخلیه سریع باتری دارند.

موضوعات مختلفی در مورد این مشکل در انجمن رسمی اپل وجود دارد و در یکی از این موضوعات نزدیک به یک هزار کاربر این مسئله را تایید کرده اند. بسیاری از کاربران دستگاه خود را به سیستم عامل 11.3.1 برگرداندند تا عمر باتری خود را افزایش دهند. طبق گزارش کاربران شارژ باتری در مدت چند دقیقه از 90 درصد به 50 تا 20 درصد کاهش پیدا می کند و این گزارش ها خبر از حاد بودن این مشکل در برخی از دستگاه ها می دهد .

ایجاد مشکلات جزئی پس از بروزرسانی ها سنگین موضوع تازه ای نیست و بسیاری از شرکت های دنیای فناوری با چنین مشکلاتی مواجه می شوند اما عمر باتری از مهمترین گزینه های کاربران برای انتخاب تلفن های هوشمند می باشد. هنوز اپل هیچ پاسخ رسمی در مورد این موضوع ارائه نکرده است و بدون شک این مشکل با یک به روز رسانی توسط اپل برطرف خواهد شد.
در نهایت باید منتظر یک به روز رسانی تکمیلی برای سیستم عامل 11.4 باشیم.
 
https://akhbarbank.com/vdcf1ydv.w6dy1agiiw.html
تازه ترین اخبار