۰
به نظر می‌رسد محدودیت بانکی خرید شارژ، بسته اینترنت و یا پرداخت قبض برای تبلیغ نصب اپلیکیشن اپراتورهای تلفن همراه بوده است.
محدودیت بانکی خرید شارژ برای تبلیغ اپلیکیشن بوده است؟
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، چند هفته ای است که یکی از اپراتورهای تلفن همراه با ارسال پیامک هایی به مشترکان خود اعلام می کند که بانک مرکزی محدودیت بانکی برای خرید شارژ و برخی دیگر از خدمات بانکی برقرار کرده است.

 این اپراتور با ارسال پیامکی از مشتریان می خواهد برای راحتی کار و شارژ چندباره تلفن همراه، پرداخت قبوض و خرید بسته های اینترنت اپلیکیشن اپراتور مورد نظر را نصب کنند.

پس از این بود که بانک مرکزی بخشنامه محدودیت تراکنش های خرید شارژ بر بستر ussd را تکذیب کرده و اعلام کرد برخی بانک ها با تصمیم خود اقداماتی را برای محدودیت‌های ذکر شده اعلام کرده اند و این موضوع ارتباطی به بانک مرکزی و شبکه شاپرک ندارد.

 بر همین اساس احتمالا محدودیت بانکی ذکر شده در پیامک های تبلیغی اپراتور تلفن همراه مذکور نیز به جهت تشویق مشتریان به نصب اپلیکیشن بوده است.

 خرید شارژ, پرداخت قبوض و خرید بسته های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه از جمله خدمات پرطرفدار می باشد و با توجه به اینکه درآمد قابل توجهی را نیز دارد اپراتورهای تلفن همراه تلاش می‌کنند که این درآمد هنگفت از طریق اپلیکیشن های خود صورت بگیرد.
https://akhbarbank.com/vdcgzq93.ak9qy4prra.html
تازه ترین اخبار