۰
۴
یکی از بانکهای خصوصی از راه و روش جالبی برای پرداخت سود ۲۰ درصدی به مشتریان خود استفاده می کنند.
راه جالب یک بانک برای پرداخت سود ۲۰ درصدی به مشتریان
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، در حالی که چندین ماه است بانک مرکزی اعلام کرده نرخ سود بیش از ۱۵ درصد به مشتریان پرداخت نشود اما هستند بانک ها و موسسات اعتباری که از راه‌ها و روش‌های جالبی برای دور زدن قانون فوق استفاده می کنند.

 مشاهدات خبرنگار ما در یکی از بانک های خصوصی درباره روش پرداخت سود حکایت از این دارد که کارمند مربوطه اعلام می کند مشتری در بانک افتتاح حساب کرده و عملیات واریز و برداشت خود را در خارج از بانک و در محیط اینترنت انجام دهد.

 کارمند بانک ادامه می‌دهد برای دریافت سود ۲۰ درصدی باید یک حساب ۱۰ درصدی در بانک افتتاح کرده و عملیات واریز و برداشت در هر ساعت از شبانه روز از طریق سایت اینترنتی شرکت وابسته به بانک صورت پذیرد.

 این پرداخت سود ۲۰ درصد در قالب اوراق صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار انجام شده و عملاً بانک هیچ چگونه سپرده بالای ۱۰ درصدی افتتاح نکرده است.

 بانک ها و موسسات اعتباری از هر راهی برای دور زدن قانون پرداخت پرداخت سود بیش از ۱۵ درصد به مشتریان استفاده می کنند که از جمله این راه ها ارائه اوراق صندوق های سرمایه گذاری که وابسته به شرکت های بانک‌ها و موسسات اعتباری است است.
https://akhbarbank.com/vdcjmvem.uqevmzsffu.html
برچسب ها: سود بانکی
مشاهده نظر مخاطبان
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
مگه کم سود داره براشون والا این موسسات از بانکها هم پولدار تر شدن بااین همه تبرم و گرانی بیس درصد بدن چهل درصدش از جون مشتری میکشن بیرون فقط سپرده گذار هست که همیشه ضرر میکنه چون اعتبار از دست رفته سودش تو جیب بانک و دولت میره یهو هم اعلام میکنن برشکست شد سود نمیتونیم بدیم اصل پولتو نم ی سال دیگه میدیم
Iran, Islamic Republic of
دلار به ٨هزار رسيد شما دنبال ١٥درصدي خودتونو به خواب زديد 30درصد هم كمه تا برسه به ٢٠درصد
Netherlands
سود بانکی الان باین وضعیت باید بالاتر از ۳۰ در صد باشه .
Singapore
آخه با این اوضاع سود بیست درصد که دیگه جز سوخت پول فایده نداره اگه سود بانکی بالای 25 و 30 درصد نرسانند مردم پولهاشونو سپرده نمیکنن
تازه ترین اخبار