انتشار 4 قرارداد شرکت آماده عرضه اولیه با بانک پارسیان و "رتاپ"

8 خرداد 1397 ساعت 13:39

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش که آماده عرضه اولیه سهام در سال جاری شده جزییات چهار قرارداد مهم مربوط بانک پارسیان و تجارت الکترونیک پارسیان را منتشر کرد.


به گزارش اخبار بانک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش که بهمن سال گذشته در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد و آماده عرضه اولیه سهام در سال جاری شده جزییات دو قرارداد مربوط به سال هالی 95 و 96 را منتشر کرد.

"تاپکیش" اعلام کرد از سال 95 به مدت 3 سال با شرکت بورسی تجارت الکترونیک پارسیان (رتاپ) قرارداد فروش 50 میلیون رول کاغذ حرارتی (مشاهده قرارداد ) دارد و از سال گذشته هم خدمات دستگاه های خودپرداز بانک پارسیان را عهده دار است. (مشاهد قرارداد)

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در ادامه دو قرارداد دیگر با "رتاپ" و مربوط به تامين 2 میلیون و 500 هزار انواع كارت بانكي و نامه خوش آمدگویی، پاکت بسته بندی و... (مشاهده قرارداد) و همچنین خدمات فنی و تعمیرات 900 هزار دستگاه کارت خوان (مشاهده قرارداد)خبر داد.

براساس این گزارش، این شرکت در سال 87 در کیش توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان،شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین و صرافی پارسیان با سرمایه اولیه یک میلیون تومان به ثبت رسید و طی 3 مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر به 40 میلیارد تومان رسیده است.

سهامدارعمده متعهد شده 10 درصد سهام را در عرضه اولیه و 10 دیگر را ظرف 6 ماه بعد از عرضه،واگذار کند.

80 درصد سهام این شرکت 40 میلیارد تومانی که در حال حاضر دارای 188 نیروی انسانی است، به داده پردازی بانک پارسیان و 19.9 درصد سهم به تجارت الکترونیک پارسیان اختصاص دارد.
 


کد مطلب: 60945

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/60945/انتشار-4-قرارداد-شرکت-آماده-عرضه-اولیه-بانک-پارسیان-رتاپ

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com